اظهارات تند نساجی علیه هودار سرمربی

آنچه ذکر شد لیست تخلفات و رفتارهای غیراخلاقی یک سرمربی لیگ برتری است که فضای فوتبال ایران را زشت و آلوده کرده است.

سوال ما از فدراسیون فوتبال، از مراجع قضایی این فدراسیون و کمیته اخلاق این است که دیروز مهدی رحمتی، امروز حمید مطهری و فردا کیست؟

دو تیم هواداری و نساجی اردوی خود را در ترکیه برگزار کردند و نزدیک بودن به اردوی دو تیم باعث شد تا سرمربیان دو تیم مقابل هم قرار بگیرند و گفته می شود بین الهامی و مطهری درگیری رخ داده است.


سرویس خبر شماره: 1835778
7 مرداد 1401 ساعت 17:03 |
65.4K |

39نقطه نظر

یک سرمربی فضای فوتبال را آلوده کرده است

لازم به یادآوری است که این بداخلاقی ها حتی پس از قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی نیز ادامه داشت و در نهایت به دلیل اقدامات بسیار زشت آقای ساکت الهامی در قبال مالکیت و مدیریت، باشگاه همکاری با وی را متوقف کرد.

در این اطلاعیه به موارد زیر نیز اشاره شده است:

– درگیری و حمله فیزیکی شدید با محمد خرمگاه، سرمربی سابق استقلال تهران!
– توهین به سرمربی تیم مس رفسنجان در هتل پردیسان تهران در حضور مدیران مس رفسنجان!
– درگیری با ایوب چراغی سرپرست تیم پارس جنوبی جم در یک بازی دوستانه!
– توهین مکرر و استفاده از الفاظ رکیک علیه سرمربی تیم مس رفسنجان در ورزشگاه مس سرچشمه!
– توهین به فرهاد کوچ زاده مدیرعامل سابق گل گهر سیرجان!
– تخلف نسبت به مسئول برگزاری بازی تراکتورسازی تبریز و استقلال در فینال جام حذفی و محرومیت 6 ماهه!
– محرومیت 6 جلسه ای در دیدار با گل گهر سیرجان به دلیل درگیری، فحاشی و بدرفتاری با سرپرست تیم نساجی و مسئول برگزاری مسابقه!
– محرومیت 5 جلسه ای بعد از فینال جام حذفی فصل گذشته به دلیل درگیری با مهدی رحمتی و محمد نوازی و نقض اصول بازی جوانمردانه!
– و… و… و اتفاقات دیگری که در سالهای اخیر افتاده و به فراموشی سپرده شده است!

باشگاه نساجی با توجه به شرایط حاکم و حفظ احترام و اعتبار هواداران پرشور خود، فعلاً این رویدادها را به اطلاع عموم نرساند تا اخلاقیات در این ورزش خدشه دار نشود.

متاسفانه صبح پنج شنبه گذشته در محل اردوی تیم نساجی مازندران در ترکیه که تیم محترم هواداران هم زمان حضور دارند، حمله، درگیری، توهین، افترا و تهدید ساکت الهامی و عادل صورت گرفت. باباپور سرمربی و دستیارش حمید مطهری سرمربی مهربان و با اخلاق نساجی و همچنین اسماعیل اسماعیلی سرمربی تیم پیشکسوت با اخلاق و از بزرگان فوتبال مازندران را داشتیم.

باشگاه نساجی با صدور اطلاعیه رسمی قاطعانه از فدراسیون و کمیته اخلاق خواست تا با سکوت روحی سرمربی هواداران مواجه شوند.

باشگاه نساجی مازندران در پایان ضمن طرح شکایت رسمی از آقای ساکت الهامی و معاون وی عادل باباپور اعلام می دارد که با تمام ظرفیت های قانونی از هیچ تلاشی برای مجازات این دو خاطی در سطح ورزشی و قضایی دریغ نخواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما تیم نساجی در واکنش به این اتفاق بیانیه ای خطاب به فدراسیون فوتبال منتشر کرد که در قسمت اول آن آمده است: مهدی رحمتی دیروز، حمید مطهری امروز و کی فردا؟ / یک بار برای همیشه لومپنیسم فوتبال ایران را جمع کنید!

واقعا این چرخه تا کی می خواهد ادامه داشته باشد و فدراسیون فوتبال با احکام سبک و قابل تجدیدنظر به آرامش برسد؟ چرا کسی جلوی این بداخلاقی ها را نمی گیرد؟ از روزی بترسیم که حملات فیزیکی و درگیری های مداوم در زمین و محیط فوتبال باعث اتفاقات تلخ تری شود. در حال صحبت با فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق هستیم که باید یکبار برای همیشه با مجازات های سنگین انضباطی لومپانیسم را از فوتبال ایران حذف کنند.

متاسفانه از ابتدای فصل گذشته که این دو مربی با تیم نساجی همکاری داشتند، بارها با سرپرست و یکی از مربیان درگیری فیزیکی داشتند و فیلم ها نزد این باشگاه نگهداری می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درگیری ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی و حمید مطهری سرمربی فعلی این تیم خبر عجیبی بود که در ساعات اخیر در فضای مجازی منتشر شده است. الهامی که اکنون هدایت هواداران را برعهده دارد، در هفته های پایانی لیگ گذشته به دلیل آنچه «ننگ باشگاه نساجی» عنوان کرد، از سمت خود کنار رفت.