اظهارات ضد و نقیض و عصبانیت سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال!

ریکاردو در سفر برگشت به تهران با علی فتح الله زاده دیدار خواهد کرد. او از جمعه تمرینات این تیم را آغاز خواهد کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال پرونده محمد محبی چالش های جدیدی را برای باشگاه ایجاد کرده است. ریکاردو ساپینتو انتظار دارد که مشکلات مالی مانع از اجرای ایده‌های او با پیشرفت تیم نشود. البته سرمربی این تیم هم اصرار به پرداخت دستمزد بازیکنان این تیم دارد و می گوید اگر حقوق ها به موقع پرداخت نشود و بازیکنان ناراحت باشند کاری از دستش بر نمی آید.

سرمربی استقلال قصد داشت در تعطیلات به بهانه جام جهانی استقلال را به پرتغال ببرد و دو یا سه بازی دوستانه با تیم های لیگ برتری ترتیب دهد اما به نظر می رسد باشگاه استقلال این برنامه را لغو کرده است. به دلیل مشکلات مالی . از سوی دیگر این تیم تمایلی به برگزاری اردو در ترکیه ندارد زیرا مشکلات مالی در این تیم باعث شده تا باشگاه استقلال نتواند پاداش سوپرجام را پرداخت کند.

علی فتح الله زاده گفت: شورای برون مرزی با برگزاری اردوی تدارکاتی استقلال در خارج از کشور مخالف است و فقط می تواند برای انجام بازی های دوستانه به خارج از کشور برود و بر این اساس مسابقات دبی بررسی می شود. یکی از اعضای هیئت مدیره به نمایندگی از محمد مومنی اعلام کرد که هیچ نامه ای از شورای برون مرزی مبنی بر مخالفت با سفر استقلال به خارج از کشور دریافت نکرده است و این اظهارات ضد و نقیض باعث ناراحتی ریکاردو ساپینتو شده است.