اظهارات یکی از مسئولان فدراسیون درباره پایان ماجرای ویلموتس

رئیس دپارتمان حقوقی اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی است که عضو جنجالی هیات مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس مشکلی برای ادامه فعالیت خود ندارد.

اظهارات یکی از مسئولان فدراسیون درباره پایان ماجرای ویلموتس

وی درباره اظهارات مهدی تاج مبنی بر اینکه رابطه خوبی با جیانی اینفانتینو دارد و مشکل وجوه بلوکه شده ایران در فیفا حل می شود، گفت: الان به این پول نیازی نداریم و هر زمان که نیاز داشته باشیم پرداخت می شود. خدا را شکر الان فدراسیون وضعیت اقتصادی خوبی دارد.


سرویس خبر شماره: 1852596
17 نوامبر 1401 ساعت 23:51 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

فغانپور: فدراسیون الان نیازی به پول فیفا ندارد.

فغانپور در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال پولی برای اعتراض به حکم به نفع شستا نداشت، گفت: در آن زمان فدراسیون توان پرداخت هزینه های روال را نداشت و پولی هم نداشت، به همین دلیل استیناف ما به این نتیجه رسید. ثبت نشده.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس معاونت حقوقی فدراسیون فوتبال درباره موضوع شکایت شستا و توقیف ساختمان فدراسیون گفت: در رابطه با رسیدگی به این پرونده به رئیس قوه قضائیه نامه نوشته ایم و انشالله در حال رفتن هستیم. به ما دستور رسیدگی مجدد به پرونده داده شود و امیدواریم موفق شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صفی الله فغانپور در واکنش به آخرین وضعیت فدراسیون فوتبال و پرونده مارک ویلموتس گفت: پرونده ویلموتس بسته شده و تمام شده است. این پرونده بسته شده و مشکلی ندارد.