اظهار نظر نگران کننده درویش در مورد صدور مجوز حرفه ای


سرویس خبر شماره: 2005035
8 مارس 1402 ساعت 9:00 ق.ظ.
271 |

0نقطه نظر

خطر به گوش ما نزدیک است.

رضا درویش مدعی است باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه ای شرایط بسیار سختی دارد.

اظهار نظر نگران کننده درویش در مورد صدور مجوز حرفه ای

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه ها تا 21 فروردین مهلت داده است تا نواقص خود را برای دریافت مجوز حرفه ای رفع کنند و در صورت تخلف در این زمینه جریمه های سنگینی در نظر گرفته می شود. این در حالی است که یکی از مشکلات اصلی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قطعیت واگذاری سهام آنهاست، مشکلی که تاکنون حل نشده و به دغدغه جدی هواداران و مسئولان مغرب زمین تبدیل شده است.

رضا درویش در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای اخذ مجوز حرفه ای انجام شده است؟: برخی مسائل به من، مدیرعامل یا هیئت مدیره مربوط نیست. ما ظرفیت نداریم و در حد اختیارات ما نیست. البته هفته گذشته جلسه مفصلی با حضور معاونان وزارت ورزش، مدیران مجموعه آزادی، شرکت تهذیف و روسای باشگاه های استقلال و پرسپولیس و آقای دکتر برگزار شد. زارعی که کارشناس است. در کار خود، بسیار پیگیر بود.

او ادامه داد: جلسه خیلی خوبی بود و به همه مشکلات اشاره کردند. خطر آنقدر به گوش ما نزدیک است که به ما نزدیکتر از چشمانمان است. به همین دلیل اعلام برعکس کردند. شرایط بسیار پیچیده است و موضوع مالکیت باید روشن باشد. برخی مسائل به من، هیئت مدیره، باشگاه و شاید وزارت ورزش هم بستگی ندارد. دولت باید تصمیم بگیرد و مالکیت را روشن کند. می دانم عزمی وجود دارد اما نمی دانم تا چه حد اجرایی می شود.

درویش موانع دیگری را نیز برجسته کرد: در مورد مجموعه ورزشی آزادی می دانید که برای رفع موانع حدود هزار میلیارد بودجه لازم است. یک ماه تا پایان سال باقی مانده و پولی برای گرفتن این بودجه وجود ندارد. عزم ملی برای حل این مشکلات لازم است تا فردا پشیمان نشویم. به خودمان نگاه کنیم، 33 روز گذشت. اینها مشکلات مستقل از باشگاه است و خود باشگاه مشکلات و بدهی های مختلفی دارد و ما باید همه آنها را حل کنیم که به دنبال آن هستیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی