اعتراض ستاره بارسلونا پس از گلزنی (تصویر)

“ما خوب بازی کردیم، موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم و در پایان موفق شدیم به پیروزی برسیم. بارسلونا در شرایط خوبی قرار دارد و می توانستیم راحت تر برنده شویم. من کاملاً مطمئن هستم و دوست دارم به حریف ضربه بزنم، دروازه حریف است. مثل آن.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلونا، گل پیروزی آن تیم مقابل الچه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


سرویس خبر شماره: 1814125 |
16 اسفند 1400 ساعت 10:57 |
939 امتیاز خبر|

0نظرات

جذب چند بازیکن جدید مهاجم در این زمستان نشان داد که ژاوی از ترکیب فعلی خود چندان راضی نیست و مصدومیت غیرمنتظره ممفیس دیپای نیز او را برای مدتی از ترکیب دور نگه داشت. وینگر فنی هلندی شب گذشته در حالی به میدان رفت که بارسلونا به دنبال جبران شکست مقابل الچه بود، اما در نهایت با سه امتیاز بازگشت. گل دوم این تیم اما با درخشش ممفیس به ثمر رسید. خود این بازیکن موفق شد یک پنالتی دقیقه 82 را بزند و سپس دروازه را باز کرد تا با این حرکت در جشن شادی نشان دهد که انتقادات اخیر و شایعات تقسیم بارسلونا برایش اهمیتی ندارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ممفیس دیپای تابستان گذشته با قرارداد کامل خود از لیون به پیشنهاد رونالد کومان پاسخ مثبت داد و راهی بارسلونا شد. اما اخراج زودهنگام این سرمربی هلندی شایعاتی را در مورد آینده ممفیس دیپای و حتی احتمال جدایی او از بارسلونا در پایان این فصل به راه انداخته است.