اعتراض شدید سرمربی لیگ یک به داور

شمس آذر سرمربی تیم افزود: حداقل اگر VAR نیست کیفیت داوری را بالا ببرید. من برای آقای تارخ احترام زیادی قائلم اما اشتباه خیلی خنده داری کردند. داوران ما بسیار شریف هستند و امکانات کمی دارند. اما حق بخش خصوصی که با هزار آرزو به فوتبال آمد نباید خورد.

او چندی پیش از مدیریت شمس آذر استعفا داد و به این تیم بازگشت. ظهیقی در این باره گفت: مالکان باشگاه را صرفاً به عنوان سرمربی تحت قرارداد با باشگاه نمی بینم. شمس آذر تیم شهرستان من است و خدمت کردم. از نظر مالی کمترین توقع را دارم و فقط می خواهم تیم شهرم موفق شود. در نهایت یک سری مشاجرات بین من و مالک شمس آذر پیش آمد که منجر به استعفای وی شد. یا باید تیم را هوادار قزوینی بدانم و از زحمات باشگاه داران تشکر کنم. آنها فوتبال قزوین را زنده کرده اند و این غیرقابل انکار است. اما اگر بخواهم به عنوان سرمربی که کارهای خوبی انجام داده به این موضوع نگاه کنم، گلایه های زیادی وجود داشته است، اما ما صحبت کرده ایم و برخی مسائل حل شده و موارد دیگر وجود دارد. کل مدیریت و کادر فنی تلاش می کنند و دید کمی دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: از آقای تاج می خواهم که نظارت بیشتری داشته باشند. به جام جهانی نزدیک شده ایم و بیشتر توجه به آمادگی تیم ملی است. اما اگر برای این تیم ها و بخش خصوصی نباشد، فوتبال معنایی ندارد. موضع ما معنا ندارد. این آسیب ها تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می کند. شاید همین دو امتیاز آخر فصل ما را از صعود به لیگ برتر دور کند. پس چه کسی مسئول است؟ مابه التفاوت 70،80 میلیارد می شود.

زهیحی درباره هدایت تیمش گفت: اهداف بلند مدت و کوتاه مدت داریم. فصل گذشته در قعر جدول بودیم و هدفمان ماندن در لیگ بود که این اتفاق افتاد. سپس به یک هدف دیگر یعنی کسب رتبه تک رقمی رسیدیم. امسال برای مصاف با تیم های متمول و قدیمی مانند مس شهربابک، سایپا، چادرملو، فجر سپاسی، خیبر و استقلال خوزستان برنامه ریزی کرده ایم. بودجه ما کمتر از 20 میلیارد است و با این ثروت در مقابل رقبای قدرتمند به نتیجه خوبی رسیده ایم.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه در دقیقه 75 داور یک پنالتی قاطع برای ما نگرفت و سپس یک خطای غیرضروری برای مس گرفت. او علاوه بر اینکه تقصیر ما را نگرفت، مرا از زمین مسابقه اخراج کرد. می توانستیم گل دوم را بزنیم اما متاسفانه به خاطر خطای داوری که در سه متری صحنه بود شکست خوردیم. سپس او یک اشتباه خنده دار داشت و باعث باخت شد. از فصل گذشته اشتباهات داوری به ضرر شمس آذر بوده است. امسال دو گل مطمئن را از ما دریغ کردند.

سرمربی شمس آذر قزوین انتقادات تندی را به داوران لیگ یک وارد کرد.

اعتراض شدید سرمربی لیگ یک به داور

زهیحی ادامه داد: من خودم در فدراسیون فوتبال بوده ام و آقای تاج و اعضای هیئت مدیره دوستان خوب من هستند. الان وارد مربیگری شده ام و موفق هم شده ام. اما سر من که یکی از اعضای فدراسیون است را بریدند پس با این بی پناه چه خواهند کرد؟ این برای من جای سوال است که هر وقت صحنه های بازی را به آقای افشاریان می دهم می گوید حق با شماست. چه مدت؟ تا کجا؟ صحنه های بازی ما را ببینید و ببینید چگونه شکست خوردیم. عملکرد داوری در لیگ 1 به شدت ضعیف است. در هشت بازی دو گل از ما رد کرده اند. من از فصل گذشته 16 بازی سرمربی بودم. برو ببین صحنه ای به نفع شمس آذر سوت زدند یا نه؟ دیروز پنالتی مشخصی گرفتیم، بازی را بردیم و در بالای جدول اختلاف امتیاز داشتیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید دخی، سرمربی شمس آذر قزوین در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص بازی با مس شهربابک گفت: دیروز بازی تاکتیکی بسیار خوبی انجام دادیم، شهربابک من دو برابر شده است. از نظر مالی مثل ما قوی است تیمی با بازیکنان باکیفیت تیمی که دو گل می زند یعنی با کیفیت هستند باخت دارند و اکثرا مساوی می کنند تیم خوبی بودند اما شمس آذر بهترین تیم زمین بود.


سرویس خبر شماره: 1847872
20 اکتبر 1401 ساعت 20:10
1.5 هزار |

2نقطه نظر

توضیح: یک بار هم به نفع ما اشتباه نکردند