اعتراض شدید یک مربی به دعوت چند بازیکن به تیم ملی

* چرا مسابقات خانگی شما در قم برگزار می شود؟

ابتدا اگر بخواهم در مورد خوشه طلایی صحبت کنم باید بگویم یک روز قبل از شروع لیگ این تیم را تحویل گرفتم. اما با سرعت بالا و کمک بچه ها توانستیم بعد از باخت 0-4 شرایط را تغییر دهیم و توانستیم دو بازی متوالی را به تساوی بکشیم و دو برد در خانه و خارج از خانه را ببریم. ما در حال رشد و توسعه هستیم، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. اگر بخواهیم شخصیت مبارزه برای صعود را دوباره به دست آوریم، 50 درصد افزایش کیفیت لازم است تا به آنچه می خواهم برسم.

– خیلی چیزهای دیگر که جالب نیست نداریم. باید سعی کنیم از داشته هایمان بیشتر استفاده کنیم اما متاسفانه فوتبال ما رو به زوال است. ما فضای زیادی برای انجام کارهای بزرگتر داریم. متأسفانه زیرساخت‌ها ضعیف‌تر و ضعیف‌تر می‌شوند و به قهقرا رفته‌ایم. امیدوارم این نقاط قوت را حفظ کنیم.

* به عنوان آخرین سوال به نظر شما با توجه به بازگشت چه زمانی می توان انتظار ارتقا داشت؟

* فکر نمی کنی این سوال برای فوتبال ما جالب نیست؟ به خصوص که تیم های لیگ برتری هم این کار را می کنند.

* از خوشه طلایی ساوه و کار در این تیم بگویید. دیشب دومین برد متوالی خود را کسب کردید.

– از آقای کیروش اصلا انتظاری ندارم. حداقل انتظار پیروزی ندارم. من حقیقت را میگویم. مگر می شود چند سال در کشوری نباشیم و یک سری بازیکنان را دعوت کنیم که البته زحمت کشیده اند اما فصلشان گذشته است؟ پس چرا داریم لیگ برگزار می کنیم؟ چرا فرزندان ما را انتخاب نمی کنید؟ من اصلا دوستش ندارم. نحوه بازی تیمش و… اصلاً به شرایط خوشبین نیستم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844782
30 سپتامبر 1401 در 6:01 ب.ظ
11.9 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

بیاتی نیا: پس چرا داریم لیگ برگزار می کنیم؟

– مسابقات و تمرینات ما با توجه به اینکه محل در نظر گرفته شده برای سکونت تیم همان شهر است در قم انجام می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته تیم فوتبال ساوه خوشطلاتی موفق شد در دیدار رفت خارج از خانه مقابل آرمانگهار با نتیجه 3 بر یک پیروز شود و هشت امتیازی شود و به رده پنجم جدول برسد.
به همین منظور با محسن بیاتی نیا سرمربی خوشتالا که تاکنون در لیگ یک با تیمش دو برد و دو تساوی به دست آورده و در هفته اول یک بار شکست خورده است، گفت وگویی کوتاه داشتیم. در نهایت بحث به تیم ملی و انتقاد جدی بیاتی نیا از کارلوس کی روش، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران کشیده شد.
در ادامه این گفتگوی کوتاه را می خوانید؛

پیشکسوت فوتبال ایران از بازگشت کی روش به تیم ملی انتقاد کرده است.

اعتراض شدید یک مربی به دعوت چند بازیکن به تیم ملی