اعتراض عنایتی: ما هم می توانستیم کت هایمان را در بیاوریم!


سرویس خبر شماره: 1982183
4 دسامبر 1402 در 6:20 ق.ظ.
578

0نقطه نظر

وسط گلدسته خراب شد و گل ما سوخت

اولین بازی رضا عنایتی در دوران تمرین با تیم پیکان با جنجال های عجیبی همراه بود.

اعتراض عنایتی: ما هم می توانستیم کت هایمان را در بیاوریم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا عنایتی کار خود را با پیکان آغاز کرد، تیمی که دو سال است در اختیار مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم موزور است و این سوال حساسیت مضاعفی را برای این دیدار ایجاد کرد. در ابتدای مسابقه دو تیم در مراسم ابتدایی روابط دوستانه ای را به نمایش گذاشتند اما با شنیدن سوت شروع بازی همه چیز در سرمای اراک به نبردی واقعی تبدیل شد. پیکان گل اول را به ثمر رساند و پس از ده نفره، آلومینیوم گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد که توسط کمک داور رد شد و جنجال بی سابقه ای در ورزشگاه به پا کرد.

رضا عنایتی پس از تساوی 1-1 دو تیم در نشست خبری مصاحبه مفصلی انجام داد و اعلام کرد این تیمش بوده که متضرر شده است. چون گل تیمش در نیمه دوم آفساید اعلام شد و او هم از فحاشی برخی هواداران در ورزشگاه گلایه کرد و گفت باید به بانوان حاضر در ورزشگاه احترام می گذاشتند. این قسمت از گفتگو را بخوانید.

1958196

پیچ فنمن کارشناس داوری نیستم و نمی توانم در این مورد صحبت کنم، اما شنیده ام که کمک داور دوم اعلام کرده که بازیکن حریف در آفساید بوده و مانع دید دروازه بان ما شده است. داوران ایرانی آنقدر اطلاعات دارند که بدانند کرنر آفساید نیست. صحبت کردن لذت بخش است.

پیچ فنصحنه گل ما هم در این صحنه ها و اتفاقات عجیب پنهان بود. فلش گل کاملا درست بود. فشار هواداران و تیم حریف حواس داور را کاملاً منحرف کرد و متأسفانه ما هم متضرر شدیم اما حتی یک نفر از تیم ما برای درآوردن کت یا نفرین به وسط زمین نپرید.

پیچ فنافرادی که روی نیمکت می نشینند مسئولیت بزرگی دارند. این فقط در مورد مربیگری مربی نیست. اما او در قبال اطرافیانش نیز مسئول است. من هم مثل شما شرافت و تعصب دارم. گفتم وارد بحث داوری نمی شوم. شاید اولش همه عصبی بودند، اما عجیب است که به هواداران حاضر در سکوها نگفتی، خانواده در ورزشگاه هستند.

پیچ فنداور به دلایلی این تصمیم را گرفت اما من برای این خانم ها خجالت کشیدم. اصلا انتظار نداشتم خانواده و خانمی که در استادیوم نشسته از داور و امثال اینها سوءاستفاده کنند. آنها و بچه ها چه گناهی کردند؟ خیلی زشته امیدوارم کنترل بیشتری روی اعصاب خود داشته باشیم.

1958120

پیچ فنگل فویل به دلایلی رد شد اما گل ما هم رد شد. حداقل هدف آنها توجیهی برای انکار آن داشت، اما ما حداقل این را نمی گوییم. ما باید خودمان را کنترل کنیم. من مسئول کنترل نیمکت تیمم هستم و هر چه که باشد شخصیت من زیر سوال می رود.

پیچ فنبه مجتبی حسینی گفتم وقتی روی نیمکت آلومینیومی هستی انتظار دارم خودت فضا را کنترل کنی. اگر کسی روی نیمکت من به حریف بی ادبی و بی احترامی کند، با او برخورد تندی خواهم کرد. من اینجا نمی نشینم که مظلوم به نظر برسم. من هم عصبانی می شوم و وحشت می کنم اما می گویم احترام بگذار.

پیچ فنباز هم به بحث در مورد VAR برمی گردیم، اگر آنجا بود نه کسی دعوا می کرد و نه بی احترامی می شد، اما تا زمانی که این تجهیزات نیامد، حتی نباید روح فوتبال را از بین ببریم. شاید کمک داور در آن زمان تمرکز نداشت. من دوست نداشتم چنین صحنه هایی را در اراک ببینم و کمی به دلم نشست. امیدواریم برای رفع آن به مواردی بیشتر توجه کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی