اعتراض هندرسون: من نمی توانم مگوایر هو را باور کنم!

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول به شدت به رفتار تماشاگران در ورزشگاه ومبلی اعتراض کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی عاج رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 مقابل این تیم خود را تحمیل کند.
یکی از نکات جالب این دیدار واکنش تماشاگران ورزشگاه ومبلی به هری مگوایر بود. این پس از آن اتفاق افتاد که نمایش ضعیف این مدافع در ترکیب منچستریونایتد در هفته های اخیر انتقادات زیادی را به دنبال داشت.
هندرسون پس از پایان مسابقه با انتشار متنی در صفحه توئیتر خود به شدت اعتراض کرد. کاپیتان لیورپول نوشت: نمی توانم اتفاقی که امشب در ومبلی افتاد را فراموش کنم. هری مگوایر کار بزرگی برای انگلیس انجام داده است. بدون او نمی توانستیم درخششی را که حداقل در دو تورنمنت گذشته داشتیم تکرار کنیم.
این بازیکن سپس از رفتار تماشاگران حاضر در ورزشگاه انتقاد کرد و گفت: “دلیل این اتفاق بی دلیل در ورزشگاه هو شویی چیست؟ تا کجا پیش رفتیم؟ اتفاقی که امشب افتاد اشتباه بود. به عنوان کسی که می خواهد با او برنده شود. انگلیس، من احساس خوشبختی می کنم که با او در رختکن هستم. “همه ما همین احساس را داریم!”
گرت ساوتگیت پس از بازی به خبرنگاران گفت: “فکر می کنم مضحک بود، واقعاً مضحک بود.” عملکرد او برای ما عالی بود. من چنین چیزی را نمی فهمم. او پیراهن انگلیس می پوشد و همه باید از او حمایت کنند. با توجه به تعهد او به تیم، همه باید پشت سر او باشند. هیچ وقت برای من قابل قبول نیست هواداران باید همیشه از تیم حمایت کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817312 |
10 فروردين 1401 ساعت 12:37 |
9,935 امتیاز خبر|

3نظرات