اعتراض کاپیتان یوونتوس؛ ما نیاز به تغییر داریم

جورجیو گفت: “ما باید قوانین را تغییر دهیم، اما کل ذهنیت فوتبال در ایتالیا را تغییر دهیم. محافظه کاری زیادی در ایتالیا وجود دارد. آنها کار خود را در دنیای تجارت انجام می دهند، اما در فوتبال همه چیز بر این اساس تغییر می کند.” “این یک تهدید بالقوه است. به ورزشگاه‌ها فکر کنید. همه می‌دانند که ما به چیزی متفاوت نیاز داریم و ما ساختارهایی می‌خواهیم که خانواده‌ها و بچه‌ها را درگیر کند تا آنها را به دنیای فوتبال نزدیک کند. اما به استثنای چند مورد نزدیک.” همیشه یک مشکل بوروکراتیک یا کسی است که از این اتفاق جلوگیری می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد جورجیو کیه لینی مدافع سابق یوونتوس با این باشگاه در سال 2023 به پایان می رسد اما او به احتمال زیاد تابستان امسال یوونتوس را ترک خواهد کرد. خبرها حاکی از آن است که این بازیکن در حال خداحافظی یا یک فصل حضور در لیگ MLS است و به حضورش ادامه می دهد. تجارت مدیریت فوتبال امروز جورجیو کیلینی می گوید فوتبال ایتالیا به تغییرات بزرگی نیاز دارد، اما این معمولا مجاز نیست.

فرمت سری آ باید تغییر کند. مثلاً با بازی های پلی آف، فوتبال برای ما غیرقابل پیش بینی تر می شود. این یک رویداد خارق العاده خواهد بود که میلیون ها طرفدار را جذب خواهد کرد. با این حال، اتفاقات جدید همیشه ترسناک هستند و در نهایت هیچ اتفاقی نمی افتد. “هدف مشترک این است که این نمایش و این اشتیاق را زنده نگه داریم، در غیر این صورت در خطر از دست دادن یک میراث اجتماعی بزرگ هستیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

جورجیو کیه لینی ستاره باتجربه یوونتوس تاکید کرد که ذهنیت فوتبال در ایتالیا باید تغییر کند.


سرویس خبر شماره: 1822996 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 22:10 |
784 |

0نظرات