اعتراض کین به ساوتگیت: از مگوایر دفاع نکن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس شب گذشته در دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی میزبان آفریقای جنوبی بود و با نتیجه 0-5 از سد این تیم گذشت.
اما نکته ای که توجه بسیاری را به این بازی جلب کرد این بود که تماشاگران حاضر در ورزشگاه در طول بازی بارها هری مگوایر را هو کردند و اعتراض خود را به عملکرد ضعیف این بازیکن در هفته های اخیر نشان دادند.
گرت ساوتگیت پس از پایان بازی به دفاع از این مدافع پرداخت و گفت هواداران انگلیس باید همیشه از بازیکنان تیم دفاع کنند و از عملکرد این بازیکن در ماه های اخیر در تیم دفاع کنند.

روی کین ستاره سابق منچستریونایتد در مورد دفاع گرت ساوتگیت از هری مگوایر صحبت کرد.

روی کین که برای تجزیه و تحلیل بازی در استودیو تلویزیونی حاضر شد، گفت: “همه بازیکنان هو می کنند.” تعداد زیادی احمق در بین تماشاگران وجود دارد و تعداد آنها در انگلیس بسیار زیاد است. گرت به راحتی می توانست امشب بگوید که مهم نیست. مگوایر امشب خوب بازی کرد و توانست روی آن تمرکز کند.
او با انتقاد از رفتار سرمربی تیم ملی انگلیس گفت: “او همیشه وقتی باید از بازیکنانش دفاع کند انتقاد می کند و الان وقتش نیست. یادم می آید که هری سال گذشته مقابل دانمارک اخراج شد و ساوت گیت وقتی خارج از زمین بود از او حمایت نکرد. “فکر می‌کنم رفتار او داستان را بزرگ‌تر از آنچه هست کرد.”
هری کین و جردن هندرسون از جمله بازیکنانی بودند که حمایت خود را از مگوایر در طول بازی یا بعد از بازی در شبکه های اجتماعی اعلام کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817343 |
10 فروردين 1401 ساعت 16:49 |
1,219 امتیاز خبر|

0نظرات