اعتراف ستاره رئال؛ از تصمیم کاسمیرو متعجب شدم


سرویس خبر شماره: 1841425
9 سپتامبر 1401 @ 8:37 ب.ظ
6.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ناگهان اخبار بیشتری در مورد این انتقال در رسانه ها منتشر شد، اما در ابتدا اصلاً انتظار نداشتم این اتفاق بیفتد و فکر می کردم که این فقط یک شایعه است. جدایی کازمیرو برای من یک شگفتی بود و بازی در لیگ اروپا در این فصل به جای لیگ قهرمانان برای هر بازیکنی تفاوت بزرگی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تونی کروس گفت: “من از تصمیم کاسمیرو برای پاسخ مثبت به پیشنهاد منچستریونایتد شگفت زده شدم. البته او می خواست در تیم جدیدی بازی کند. کازمیرو اکنون 30 ساله است و خودش را می شناسد. حتی دو یا سه سال دیگر، کاسمیرو، در سن بسیار خوبی برای برداشتن قدم بعدی بود.

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید اعتراف کرد که انتقال کازمیرو به منچستریونایتد برای او غیرمنتظره بوده است.

اعتراف ستاره رئال؛  از تصمیم کاسمیرو متعجب شدم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که به نظر می رسید کاسمیرو از حضور در رختکن رئال مادرید راضی به نظر می رسید، این ستاره برزیلی چند روز پیش تصمیم گرفت به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت دهد. به نظر می رسد قرارداد پنج ساله و البته دریافت دستمزد دو برابر رئال مادرید یکی از دلایل اصلی انتقال این هافبک مبارز و باتجربه به اولدترافورد بوده است. حالا تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید اعتراف کرد که در ابتدا فکر می کرد شایعات نقل و انتقالات کاسمیرو به منچستریونایتد صحت ندارد و از رفتن این بازیکن به باشگاه انگلیسی غافلگیر شد.