اعتراف عجیب لواندوفسکی درباره تفاوت بارسلونا و بایرن/ من می توانم توپ طلا را اینجا بگیرم!

روبرت لواندوفسکی به تیم ملی لهستان پیوسته است و بسیاری از سوالاتی که او دریافت می کند مربوط به چند ماه اول حضورش در بارسلونا است. این مهاجم به سرعت به زندگی در اسپانیا عادت کرد و امیدهایش برای کسب توپ طلا دوباره زنده می شود.

اعتراف عجیب لواندوفسکی درباره تفاوت بارسلونا و بایرن/ من می توانم توپ طلا را اینجا بگیرم!

لواندوفسکی در پاسخ به سوالی درباره بهبود روابطش با هواداران بارسلونا، گفت که آنها طوری با او رفتار می کنند که انگار سال ها برای این باشگاه بازی می کند: “انتظار نداشتم هواداران بارسلونا برای من در نیوکمپ شروع به آواز خواندن کنند. احساس می کنم اینطور بوده ام. اینجا برای مدت طولانی.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

لواندوفسکی درباره برنده شدن توپ طلا گفت: بارسلونا تیمی است که بیشترین بازیکنی را دارد که برنده توپ طلا شده است. “

لووا که تاکنون در 6 بازی لیگ 8 گل به ثمر رسانده است، اعتراف می کند که مانند کودکی است که به تازگی یک اسباب بازی جدید به او داده اند. “مثل این است که اسباب بازی های جدید داشته باشم و با آنها بازی کنم. از اولین روز اقامتم در بارسلونا، احساس کردم که در زمان مناسب در مکان مناسب هستم. من خیلی راحت هستم، نه فقط به خاطر باشگاه. بلکه به خاطر جو اینجاست. هم تیمی ها، کادرفنی و همه با من خوب رفتار می کنند. همه چیز باعث افتخار من است.”

لواندوفسکی ابراز امیدواری کرد که دیدار مقابل بایرن مونیخ که با شکست دو بر صفر همراه بود، درس مهمی به آنها داده باشد. “بازی مقابل بایرن برای ما درس بود. قبل از بازی، انتظار نداشتیم که بتوانیم سبک خود را تحمیل کنیم و موقعیت های زیادی خلق کنیم. این بازی به ما نشان داد که می توانیم این کار را انجام دهیم و موقعیت های زیادی خلق کنیم.” شانس در بازی های سخت “ما مستحق یک برد یا حداقل یک تساوی بودیم.”

لواندوفسکی در کنار عملکردش در زمین، به خاطر رفتارش در خارج از زمین نیز مورد تحسین قرار گرفته است. انتقال من به بارسلونا به من انگیزه داد. این باعث افزایش عزت نفس من شد. می دانستم که باید از نظر نتیجه تفاوت ایجاد کنم و ترسی از ایفای این نقش نداشتم. من به خودم بسیار افتخار می کنم. بازیکنان جوان هستند. آگاه، آماده صحبت و دریغ از پرسیدن سوال. من دانش و تجربه خود را با آنها به اشتراک می گذارم.”