اعتراف مدافع لیورپول; ما مستحق این شکست سنگین بودیم!

ترنت الکساندر آرنولد مدافع لیورپول درباره شروع نامطلوب تیمش در فصل جاری صحبت کرد.

اعتراف مدافع لیورپول;  ما مستحق این شکست سنگین بودیم!


سرویس خبر شماره: 1844800
30 سپتامبر 1401 ساعت 20:30
11.5 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

ما روز بعد برای حدود پنج دقیقه جلسه خواهیم داشت و هر زمان که مدیر فرصتی برای تجزیه و تحلیل بیشتر داشته باشد، دوباره در مورد بازی های لیورپول صحبت خواهد کرد. شروع این فصل برای ما سخت بود، زیرا با نحوه شروع فصل های دیگر متفاوت است. معمولاً آخر هفته سه یا چهار بازی در مرداد ماه داریم و بعد مسابقات قهرمانی کشور می آید، اما در این فصل اوضاع فرق کرده است.

باخت 2-1 مقابل منچستریونایتد؟ این بازی احتمالاً عملکرد بسیار ضعیفی بود که در ابتدای فصل نشان دادیم و نتیجه آن چیزی نبود که لیورپول می خواست. سبک بازی، حرکت توپ، فشرده سازی و دفاع خوب از جمله مواردی است که در تمرینات روی آن کار شده است. “



مجله اخبار فوتبال خارجی

ترنت الکساندر آرنولد در مورد باخت 4-1 مقابل ناپولی گفت: باید اعتراف کنم که نتیجه عادلانه بود و در این بازی مستحق آن بودیم. از نظر سبک بازی، احساس خوبی در زمین نداشتیم. پس از سفر “ما به فرم معمول خود در ناپولی بازگشتیم و مطمئن شدیم که باید آن را برای بقیه فصل تغییر دهیم. سرمربی بعد از هر بازی مستقیماً با ما صحبت می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته اول این فصل لیگ قهرمانان اروپا بود که لیورپول نمایشی غیرمنتظره در ناپولی داشت و با نتیجه سنگین 1-4 در ایتالیا شکست خورد. ترنت الکساندر-آرنولد، مدافع کناری مرسیسایدری ها اعتراف کرد که آنها شایسته چنین نتیجه ای بودند و لیورپول نتوانست عملکرد خوبی در مقابل ناپولی از خود به نمایش بگذارد.