اعتراف ژابی: دوست داشتم شاگرد باشگاه باشم


سرویس خبر شماره: 1982167
4 دسامبر 1402 در 5:40 ق.ظ.
93

0نقطه نظر

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن اعتراف کرد که دوست دارد زیر نظر یورگن کلوپ برای لیورپول بازی کند.

اعتراف ژابی: دوست داشتم شاگرد باشگاه باشم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن یکی از چهره های سرشناس و موفق این روزها فوتبال آلمان است. او در 11 هفته اخیر بوندس لیگا با 31 امتیاز تیمش را به صدر جدول رساند. بازی کرده و بالاتر از بایرن مونیخ مقام دوم را به خود اختصاص داده است.

ژابی در مصاحبه ای با خبرگزاری فرانسه درباره برنامه هایش در بایرلورکوزن گفت: “من از آن دسته ای نیستم که روی یک اصل خاص پافشاری کنم و به شیوه ای خاص بازی کنم، زیرا مربی مهم ترین فرد در تیم نیست. بازیکنان مهم تر از مربی هستند. اگر تصمیم بدی بگیرند، ما تلاش می کنیم. برای پیشرفت، اما من سعی می‌کنم روی آنها فشار بیاورم. بگذار ببینند چقدر در زمین خلاق هستند. بازیکنان نباید مانند ربات باشند.”

از ژابی در مورد کارلو آنچلوتی سوال شد و او پاسخ داد: “از نظر مدیریت کادرفنی، کارلو آنچلوتی یک استاد است. وقتی صحبت می کنید که چگونه بازیکنان را متقاعد کنید یا چگونه بازیکنان را وادار به ایجاد رابطه خوب با شما کنید، آنچلوتی یک استاد است.” .

او با تحسین یورگن کلوپ گفت که تمایل زیادی برای بازی در تیمش دارد: “خیلی دوست داشتم برای یورگن کلوپ بازی کنم، او عزت نفس هواداران لیورپول را تغییر داد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی