اعتماد بارسا به گل حضور تراشتگن و بازگشت اینیاکی

به نظر می رسد ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا با هدف فصل آینده این تیم راحت است.

این دروازه بان به صورت قرضی به گالاتاسرای پیوست اما در دیدار مقابل بارسا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و نظر کادر فنی را به خود جلب کند.
او تا سال 2023 با بارسا قرارداد دارد و باید دید آیا حاضر است دوباره روی نیمکت بارسا بنشیند و این بار ذخیره اصلی تراشتگن باشد، به خصوص که او آخرین فصل قراردادش را با بارسا سپری می کند و هنوز این کار را نکرده است. تصمیم به تمدید قرارداد گرفت.
ایگناسیو پنا قبلا از شنیدن اینکه ژاوی به بازگشت خود فکر می کند خوشحال بود اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که اگر این بازیکن در گالاتاسرای بماند زمان بازی بیشتری خواهد داشت که برای او بسیار مهم است.
در هر صورت، بازیکن و باشگاه بارسلونا باید همه جوانب را در نظر بگیرند، اما ژاوی به صراحت گفته است که می خواهد فصل آینده به بارسا بازگردد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارک آندره تراشتگن در فصل جاری در بارسا عملکرد خوبی نداشته است اما مدیران و کادر فنی این تیم همچنان به او اعتماد کامل دارند و تصمیمی برای جایگزینی او در فصل آینده نگرفته اند.
دروازه بان آلمانی در پروژه ژاوی برای فصل آینده جایگاه ثابتی دارد و این مربی جوان معتقد است که از نظر پست بازی بهترین دروازه بان جهان است که برای این تیم و سبک بازی بارسا تحت هدایت او بسیار مهم است. .
به همین دلیل، به نظر می رسد تراشتگن در فصل آینده پیراهن شماره یک بارسا را ​​بر تن خواهد کرد، اما به احتمال زیاد دروازه بان دوم بارسا تغییر خواهد کرد زیرا کادر فنی این تیم خواهان بازگشت اینیاکی پنا به نیوکمپ است.


سرویس خبر شماره: 1817157 |
09 فروردين 1401 ساعت 14:00 |
1,229 امتیاز خبر|

1نظرات