اعطای بیش از 11000 بلیت به ایرانیان برای جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1832232
Jul 14, 1401 @ 9:38 ب.ظ
4.2 هزار |

1نقطه نظر

وی درباره قیمت بلیت های موجود گفت: قیمت بلیت درجه یک مسابقات تیم ملی حدود هفت میلیون و پانصد هزار تومان است که برای تماشاگران فوتبال قیمت خوبی است. مسابقات جام جهانی. نکته دیگر اینکه هنوز پرونده بلیت برای ما باز است و ممکن است انشالله در آینده بتوانیم بلیت بیشتری برای تماشاگران مشتاق ایرانی تهیه کنیم و این 11 هزار بلیت پایان بلیت نهایی جام جهانی ما نیست. شمردن. مسئولان قطری قول همکاری داده اند، با توجه به شرایط موجود، همچنان می توانیم بلیت های بیشتری تهیه کنیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان از افزایش سهمیه بلیت تماشاگران ایرانی برای حضور در جام جهانی خبر داد.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت حضور نمایندگان رسانه های ایران برای پوشش خبری جام جهانی گفت: موضوع دیگری که مطرح کردیم بحث سازمان خبرنگاران و عکاسان ورزشی بود. طبق برنامه ریزی انجام شده توسط فیفا، برای اسکان خبرنگاران و عکاسان مورد تایید خود، مکان هایی را تعیین کرده است که دارای مبلغ مصوب هستند و این مکان ها نمی توانند بیش از مبالغ تعیین شده پول دریافت کنند، به طوری که فدراسیون فوتبال باید شرایط مقرر را رعایت کند. استفاده از نمایندگان رسانه ها یک گروه ایرانی از این مکان ها اسکان می دهد. طبق بررسی های انجام شده در صورت تحقق این امر هزینه اقامت قابل قبول و سبکتر خواهد بود.

کلهر با اشاره به محور بعدی مذاکرات خود در قطر گفت: موضوع دیگری که مطرح شد، بازی های پولی بود که در شرایط عادی ممکن بود با استقبال خوبی مواجه نشود و مقرر شد پس از مراحل فروش بلیت و شناسایی این بازی ها، تعاملی صورت گیرد. بازی هایی برگزار می شود که بین ایران و قطر وجود دارد، امکان خرید بلیت این بازی ها برای تماشاگران ایرانی وجود دارد. این سوال شاید از این نظر حائز اهمیت باشد که امکان سفر یک روزه ایرانیان به قطر وجود دارد و تماشاگران ایرانی می توانند برای دیدارهای دیگر بلیت بخرند و تجربه حضور در جام جهانی را به صورت رفت و برگشت یک روزه به دست آورند. برای کشور

کلهر در پایان با اشاره به برنامه های فرهنگی که قرار بود در مسابقات جام جهانی اجرا شود، گفت: موضوع دیگر فعالیت گروه های بومی و محلی زیر نظر فدراسیون بومی و محلی جمهوری اسلامی ایران در مناطق تعیین شده بود. باید فردا با شرکت مسئول این کار تماس گرفته شود تا بتوانیم مسیر اجرای این کار را فراهم کنیم. در صورت پیشرفت مذاکرات، این اقدام در کنار سایر فعالیت های فرهنگی که توسط نهادهای متولی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت میراث فرهنگی انجام می شود، انجام می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سینا کلهر که برای گفت و گو و مذاکره پیرامون جام جهانی به قطر سفر کرده است در گفت و گو با وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: امروز جلساتی در خصوص موضوعات مختلف جام جهانی برگزار شد از جمله. بازنگری در افزایش سهمیه ها حضور تماشاگران ایرانی در مسابقات تیم ملی صورت گرفت و خوشبختانه یازده هزار بلیت به تماشاگران ایرانی اختصاص یافت. این بلیت ها هم اکنون در اختیار وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال است و به زودی با تعیین و اعلام سازوکار نحوه فروش و توزیع این بلیت ها مشخص می شود.