اعلامیه استقلال علیه مجری تلویزیون

همچنین در ادامه آمده است: ورزش تلویزیون به جولانگاه افرادی تبدیل شده است که نه تنها قدمی برای رشد و توسعه فوتبال برنداشته اند، بلکه سال هاست دقیقاً در جهت مخالف ایستاده اند. امیدوارم جایگاه کارشناسی و نقد به افراد شایسته و منصف بپیوندد.

در ادامه این بیانیه چرا در زمان سوت های دروغین داوران علیه استقلال در تلویزیون واکنشی نشان داده نشد، تصریح می کند: اگر عدالت حاکم بود در زمانی که حق استقلال به خاطر سوت های دروغین ضایع شد، مهر سکوت. نه زدند و حالا هم از ریاست استقلال ابراز نارضایتی نکردند.

استقلالی ها در پایان از نظارت مدیران صدا و سیما انتقاد کردند و نوشتند: مدیران مربوطه سازمان صدا و سیما دقیقا چه نظارتی دارند که امثال این فرد جلوی دوربین تلویزیون نترسند؟ ? به امید روزی که عده ای در لباس کارشناس و مترجم بدنامی را بر گمنامی ترجیح ندهند و بر اساس انصاف و راستی و نه چیز دیگر صحبت کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1813682 |
13 اسفند 1400 ساعت 21:20 |
41,154 امتیاز خبر|

53نظرات

مدیران صدا و سیما چه نظارتی دارند؟

استقلالی ها با انتقاد از میزبان ورزشگاه نوشت: اگر قرار بود برای این افراد اتفاقی بیفتد، بعد از سال ها فوتبال، به شهرت خاصی می رسیدند که حالا بدنبال بدنامی نبودند.

در این بیانیه آمده است: چه چیز بدتر از این که فردی در کسوت مجری تلویزیون در پی حملات برخی برنامه های رادیویی برای فرار از ظلم چند تیم دیگر بدون حجاب به استقلال حمله کند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز در بخشی دیگر از برنامه ورزشگاه مجری این برنامه با اظهاراتی خطاب به دو تیم بزرگ پایتخت تیتر یک شد. او در قسمت مظلومیت استقلال و پرسپولیس گفت سرخابی ها مظلوم عمل می کنند و تیم مظلومی گل گهری است که با دست به پرسپولیس گل می زند یا فجرسپاسی که با مبارزه روزبه دروازه اش را باز می کند. چشمی. فنی.

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای به برنامه صبح امروز از ورزشگاه و اظهارات مجری این برنامه واکنش نشان داد.

مجری برنامه ورزشگاه نیز با کنایه به باشگاه استقلال گفت که آبی ها نباید خود را مظلوم نشان دهند چون تیم مظلوم پیکان است که بازی جام حذفی اش مقابل آبی ها لغو شده تا خودروسازان خلع سلاح به مصاف استقلال بروند. این صحبت ها واکنش باشگاه استقلال را نیز در پی داشت.