اعلامیه پرسپولیس در واکنش به صحبت های تاج

انتظار داریم فدراسیون فوتبال در اسرع وقت در این خصوص شفاف سازی های لازم را ارائه دهد و برای ایجاد تنش در فضای جامعه و فوتبال، در چارچوب اظهارنظرها تمهیدات لازم انجام شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از طرفی حتی اگر فرض کنیم که سهمیه ایران فقط برای فصل قبل مسابقات انتخاب شود و قهرمانان فصل جاری برای فصل آینده لیگ قهرمانان معرفی شوند، پرسپولیس فصل گذشته این سهمیه را دریافت کرده و با هر فرمول و روشی محاسبه می کنیم. پرسپولیس سال آینده شانس حضور در آسیا را خواهد داشت. حالا آدم تعجب می کند که چرا رئیس فدراسیون فوتبال چنین اظهار نظری کرده است.

همچنین به عدم صحت مطلب مذکور اشاره می کنیم چرا که چندی پیش طی جلساتی با آقای کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس کمیته حرفه ای سازی اعلام شد که به دلیل تغییر طبق تقویم کنفدراسیون، امسال لیگ قهرمانان آسیا برگزار نمی شود، قهرمانان لیگ یک سال قبل و جام حذفی در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا با قهرمانان فصل جاری حضور خواهند داشت. ، و اظهارات فعلی رئیس جدید فدراسیون با این مشکل در تناقض است.

پرسپولیس با صدور بیانیه ای به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر عدم حضور پرسپولیس در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد و خواستار شفاف سازی از فدراسیون شد.

اعلامیه پرسپولیس در واکنش به صحبت های تاج


سرویس خبر شماره: 1842783
17 سپتامبر 1401 @ 22:51 |
18.7 هزار |

8نقطه نظر

این تیم با هر فرمولی سهمیه آسیا را دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج امروز در بخشی از نشست خبری خود با حضور اصحاب رسانه اظهار نظر کرد او اعلام کرد که پرسپولیس حتی در صورت قهرمانی هم در آسیا حضور نخواهد داشت این کلمه واکنش این باشگاه را برانگیخت.

آقای تاج در نشست خبری خود که منتشر شد گفت که پرسپولیس حتی در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نخواهد کرد. ما این اظهار نظر را یک خطای لفاظی و نه افشای هرگونه اقدامی علیه پرسپولیس و هوادارانش دانستیم.

در اطلاعیه پرسپولیس آمده است: رئیس فدراسیون فوتبال ایران در اولین اظهارات خود پس از تصدی مسئولیت، اظهار نظر عجیب و حیرت انگیزی در خصوص اختصاص سهمیه کرد. از سلسله اظهارات وی در مورد سایر موضوعات اطلاعی نداریم چرا که آنها در مورد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا صحبت می کردند یا خیر اما در این مورد اشتباهی صورت گرفته و امیدواریم فدراسیون فوتبال اصلاح کند. در اسرع وقت برای بازگرداندن صلح.