افتتاحیه دوره مربیگری درجه A آسیا با حضور چهره های آشنا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون با حضور در افتتاحیه این دوره تاکید کرد: برگزاری چنین دوره هایی می تواند به ارتقای سطح کمک کند. کیفیت مربیگری فوتبال ایران فوتبال ایران این توانایی را دارد و کیفیت قابل توجهی دارد و مربیان ما به ویژه مربیان جوان ما می توانند نقش تعیین کننده ای در استفاده درست از این توانایی داشته باشند. امیدوارم با حمایت انجمن فوتبال، تلاش کمیته آموزش و حضور اساتید شایسته و شایسته شاهد یک دوره بسیار خوب و موفق باشیم.»

باید بگویم؛ دوره مربیگری درجه الف فوتبال از 5 تا 12 مرداد (مرحله اول)، 3 تا 9 شهریور (مرحله دوم) و 30 تا 8 مهر (مرحله سوم) در تهران برگزار می شود. .

مرتضی محصص یکی از مدرسان این دوره نظم و انضباط در کلاس ها را مهم دانست و با اشاره به حضور مربیان بزرگ دنیا در دوره های مختلف مربیگری افزود: طی چند سال گذشته کارلو آنچلوتی مربی مشهور ایتالیایی باشگاه رئال مادرید در سن 63 سالگی برای ارتقای سطح کیفی و فنی خود در کلاس یوفا شرکت کرد که نشان می دهد افزایش دانش بسیار مهم است. امیدواریم این بار در یک دوره مفید و موفق شرکت کنیم.»

دوره مربیگری درجه یک فوتبال آسیا صبح امروز با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال افتتاح شد.


سرویس خبر شماره: 1835524
05 مرداد 1401 ساعت 12:30 بعد از ظهر |
3.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

سید مهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور، داوود حقی، ابراهیم شکوری و حمید عزیززاده از شخصیت های حاضر در این دوره هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی