افشاگری: خواسته های وحشیانه مسی از بارسا

اسناد منتشر شده نشان می دهد که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی شرایطی را برای تمدید قرارداد خود با بارسا در نظر گرفته است.

افشاگری: خواسته های وحشیانه مسی از بارسا

در نتیجه این بازیکن آرژانتینی دو درخواست مهم داشته است که یکی از آنها داشتن یک مکان خصوصی در نیوکمپ برای خانواده خود و لوئیز سوارز و دیگری داشتن هواپیمای اختصاصی برای سفر با خانواده و بازیکن اروگوئه ای است. خانواده در کریسمس
اما این پایان ماجرا نیست و بندهای جالب دیگری از سوی این بازیکن برای تمدید قرارداد مطرح شده است. درخواست تمدید سه فصل تا سال 2023، حذف بند فسخ و استفاده از بند نمادین فسخ 10000 یورویی، پاداش 10 میلیون یورویی برای تمدید قرارداد، بازپرداخت حقوقی که با توجه به شرایط شیوع جهانی ویروس کرونا کاهش یافته است اما با حقوق سه درصد.

بخشی از اسناد گزارش ال موندو

در یکی از این ایمیل ها، تلاش بارتومئو برای متقاعد کردن مسی و نمایندگانش برای امضای قرارداد جدید به وضوح نشان می دهد که او تمام تلاش خود را برای حفظ این بازیکن و ادامه حضور در نیوکمپ تا پایان دوران فوتبالش انجام داده است.
اما ظاهرا نزدیکان این بازیکن از همان زمان به فکر شرایط جدایی او از این باشگاه بوده اند. پدر مسی در پاسخ به بارتومئو نوشت:ادامه حضور لیونل در این باشگاه بستگی به این دارد که اوضاع در آینده چگونه پیش خواهد رفت.
سران بارسا همچنین سعی کردند در قرارداد جدید او 30 درصد دستمزد این بازیکن را کاهش دهند، اقدامی که نمایندگان او ابتدا پذیرفتند، اما تنها پس از اعلام آمادگی بارتومئو برای امضای قراردادی سه ساله با پاداش 10 میلیون یورویی. و همین موضوع باعث عصبانیت نمایندگان این بازیکن و ارسال فکس معروف مسی به این باشگاه شد تا تصمیم خود را برای جدایی اعلام کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پدر این بازیکن در ایمیلی به آلفونسو نابات، رئیس دفتر خانواده مسی که مدیریت حرفه و ثروت این بازیکن را بر عهده دارد، نوشت: «اجازه دهید سنگینی شمشیر را روی سر خود احساس کنند. به نظر می رسد تصمیم آنها برای تحت فشار قرار دادن این باشگاه بسیار جدی بوده است.

لیونل مسی و جوزپ ماریا بارتومئو هنگام امضای آخرین قرارداد مشترک در سال 2017 در بارسلونا.

اکنون روزنامه اسپانیایی ال موندو با انتشار اسنادی به بررسی ایمیل ها و اسنادی که بین خورخه مسی، پدرش و همچنین وکلای او و مدیران بارسا رد و بدل شده است، مطالبات عجیب مسی برای تمدید قرارداد با بارسا را ​​نشان می دهد.

او در عین حال با وجود تمام مشکلاتی که این باشگاه با آن مواجه بود، مبلغی نزدیک به 75 میلیون یورو دریافت کرد.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسا در آن زمان، این درخواست‌ها را پذیرفت اما از پذیرش خودداری کرد. بند فسخ 7000 میلیون یورویی او را حذف کنید و 10 میلیون یورو به او بپردازید قرارداد او تمدید نشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تصمیم مسی برای جدایی از بارسا در تابستان 2020 به یکی از جنجالی ترین اتفاقات این فصل نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است.
حواشی پیرامون این تصمیم آنقدر زیاد بود که سایر اتفاقات تابستان شلوغ پس از شیوع کرونا را تحت الشعاع قرار داد و تا مدت ها ادامه یافت.
در آن زمان این ستاره سابق بارسا برای امضای قرارداد جدید با سران وقت بارسا مذاکره کرده بود که در نهایت این مذاکرات به نتیجه نرسید و او قرارداد خود را تمدید نکرد و در حالی که چشم به راه ادامه داشت. حضور در این تیم در دوران مدیریت خوان لاپورتا. او به دلیل شرایط مالی نتوانست قرارداد جدیدی امضا کند و در نهایت در حالی که او با اشک هایش همه را تحت تاثیر قرار داده بود، به پی اس جی پیوست.

ال موندو گزارش مفصلی با عنوان “بگذارید شمشیر را به گلوی خود بگذارند” منتشر کرد.


سرویس خبر شماره: 1844698
30 شهریور 1401 ساعت 10:17 |
1 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بگذارید شمشیر را در گلوی خود احساس کنند