افشاگری رونالدو از وضعیتش در منچستریونایتد/ رسانه ها دروغ می گویند

طبق گزارش دیلی میل، یونایتد اصرار دارد که رونالدو را در هفته های پایانی نقل و انتقالات تابستانی نمی فروشد. اما این بازیکن 37 ساله پاسخی به یکی از اکانت های طرفدار اینستاگرام خود ارسال کرد و رسانه ها را به دروغگویی متهم کرد. رونالدو اضافه کرد که گزارش های خودش را نگه می دارد و فقط 5 درصد آنها درست است.

این هفته گزارش شد که رونالدو به همراه گروهی از بازیکنان سابق یونایتد از مسئولان باشگاه خواسته اند تا روی خریدهای بیشتری سرمایه گذاری کنند.

در برخی موارد، اخباری مبنی بر تاثیر منفی رونالدو بر تیم و سایر بازیکنان به گوش می رسد که ممکن است مصاحبه آینده او این ادعاها را رد کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره 37 ساله پرتغالی، مایل است منچستریونایتد را ترک کند و در تیمی بازی کند که توانایی حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. او در بازی لیگ برتر مقابل برایتون که منجر به شکست یونایتد شد، روی نیمکت بود. و در بازی 2 و شکست تحقیرآمیز 4-0 برنتفورد در ترکیب اصلی قرار گرفت.

کمی بیش از دو هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است و به نظر می رسد رونالدو اتفاقات را از دیدگاه خودش تعریف خواهد کرد. رونالدو در پیام خود نوشت: “وقتی در این چند هفته با من مصاحبه کنند حقیقت را خواهند فهمید. رسانه ها دروغ می گویند. من این خبر را در چند ماه گذشته در دفترم یادداشت کردم و از 100 نفر فقط 5 نفر آنها بودند. درست است. “تصور کنید وضعیت چگونه به نظر می رسد.”