افشای خرید بعدی سعودی ها در سفارت (عکس)

عکسی از مانه که امروز منتشر شد به شایعات در مورد حضور او در این معامله دامن زد. او که برای گذراندن تعطیلات به کشورش سنگال سفر کرده بود، امروز به سفارت عربستان گزارش داد تا تایید کند که در حال آماده سازی سفر خود به عربستان برای مذاکره و نهایی شدن انتقالش در تیم جرارد است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

النصر اولین باشگاهی بود که مانه را به خدمت گرفت، اما پس از اینکه استیون جرارد در این قرارداد گنجانده شد، باشگاه عربستانی به جدی ترین مشتری مهاجم سنگالی تبدیل شد. اسطوره لیورپول علاقه زیادی به حضور ستاره سابق قرمزها در ترکیب خود دارد و گفته می شود که توانسته قراردادش را برای بازی در الفقطان تضمین کند.

درگیری با لروی سانه در پایان فصل اوضاع را برای مانه در بایرن بدتر کرد و سران باشگاه آلمانی را برای فروش این بازیکن مصمم تر کرد. در شرایطی که لیورپول قصد اخراج مانه را ندارد، از فوتبال عربستان به عنوان مقصد آینده او یاد می شود.

1894382

انتشار عکسی از سادیو مانه در سفارت عربستان تایید می کند که وی در حال مذاکره با الافقطان است.

افشای خرید بعدی سعودی ها در سفارت (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سادیو مانه فصل گذشته لیورپول را ترک کرد و به بایرن مونیخ رفت. او در اولین فصل حضورش در تیم جدید، درخشش مورد انتظار را از خود نشان نداد و به همین دلیل شایعات در مورد جدایی او در پایان فصل آغاز شد.


سرویس خبر شماره: 1948535
14 جولای 1402 در 01:14
15.8K |

0نقطه نظر

سادیو مانه سفر خود را به عربستان سعودی آماده می کند