افشای نوارها و اتهام سنگین به باشگاه یوونتوس/ مجازات احتمالی دادستانی فوتبال ایتالیا

پس از فاش شدن سوابق باشگاهی یوونتوس، تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه از جمله آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه، پاول ندود، نایب رئیس باشگاه و مائوریتزیو آریوابنه، مدیر اجرایی باشگاه، استعفا دادند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در بخشی از تحقیقات بازپرسان از این پرونده تخلف تعدادی از بازیکنان مشخص شده و اکنون دادستان فدراسیون در پرونده ای جداگانه به تخلفات مدیران برنامه های آنها رسیدگی کرده است. یعنی علاوه بر بازیکنان یوونتوس، مدیران برنامه های آنها نیز با تحریم مواجه خواهند شد.

نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت از احتمال تنبیه بازیکنان باشگاه یوونتوس به دلیل همکاری با مسئولان باشگاه در لاپوشانی مربوط به وضعیت مالی و اظهارات باشگاه خبر داده است.

اخیراً دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا پرونده ای را علیه باشگاه یوونتوس تشکیل داده است که در آن بانوی پیر متهم به ارائه مدارک جعلی درباره ارقام مربوط به قرارداد و دستمزد بازیکنانش شده است. پذیرش یک یا دو بازیکن از تیم، از جمله متئو دیسیلیو، برای دریافت مخفیانه حقوق سه ماهه خود از باشگاه (با وجود اینکه یوونتوس اعلام کرده بود بازیکنانش برای کمک به وضعیت مالی باشگاه از حقوق سه ماهه خود چشم پوشی کرده اند. در اوج اپیدمی کرونا) نیز دردسرساز است. . طبق ادعای گاتزتا، این احتمال وجود دارد که بازیکنان و مدیرانی که به باشگاه در دور زدن قانون کمک کرده اند، توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا تحریم یا تعلیق شوند.