افشای پیام های توهین آمیز مدیران سابق بارسلونا علیه مسی/لقب زشتی که به لئو دادند!

علاوه بر این، رئیس سابق باشگاه کاتالان اعتراف می کند که اگر همه گیری اتفاق نمی افتاد، قرارداد کاملا قابل قبول بود. در آن زمان 15 درصد از بودجه باشگاه، دستمزد مسی بود. مبلغی که بارتومئو احساس می کرد منصفانه و قابل قبول است، به خصوص با توجه به مزیتی که نام و شهرت لیونل مسی در شرایط ورزشی و غیر ورزشی برای باشگاه به ارمغان می آورد.

حملات شدید علیه مسی

جوزپ ماریا بارتومئو، اسکار گرائو، جوردی مویش، گومز پونتی، اوریول توماس، دیوید بلور، پانچو شرودر و خاویر سوبرینو افرادی هستند که نام آنها در این افشاگری (ال پریودیکو) ذکر شده است.

کنایه به لاپورتا و توهین به پیکه

جرارد پیکه نیز پس از شکست 8-2 مقابل بایرن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توسط پونته به عنوان یک حرامزاده بزرگ معرفی شد. پونتی به وضوح از شکایت پیکه عصبانی شد. پیکه پس از این شکست تاریخی گفت که تغییراتی در تمام سطوح باشگاه مورد نیاز است.

اوریول توماس در اواسط کمپین گمانه زنی می کند که خوان لاپورتا کسی است که قرارداد آرژانتینی را فاش کرده است. اگرچه بارتومئو راضی به نظر نمی رسد، اما همه آنها موافقند که این راهی برای تحت فشار قرار دادن مسی برای ترک باشگاه و پس انداز 120 میلیون یورویی است.

این مطلب را نیز بخوانید: مسی دوباره به کابوس رونالدو تبدیل شد/ لئو که 2 سال از او کوچکتر است به زودی از کریستیانو سبقت می گیرد



سرویس اخبار فوتبال خارجی

افشای پیام های توهین آمیز مدیران سابق بارسلونا علیه مسی/لئو را موش فاضلاب نامیدند!

از همه مهمتر سیاه نمایی و توهینی که باشگاه و ما که خودمون رو فدای بارسا کردیم گرفتیم از این کوتوله هورمونی که جانش را مدیون بارسا است. هرکسی که بعد از همه گیری کرونا به شما پیام می‌دهد می‌گوید، رئیس، دستمزد دیگران را کم کنید، اما به من و سوارز کاری نکنید. امیدوارم با بی تفاوتی هواداران روبرو شود و برود که این بدترین اتفاق برای او خواهد بود.”

ال پریودیکو امروز پیام های واتس اپ را بین اعضای سابق هیئت مدیره بارسا و جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق باشگاه منتشر کرد. پست های عجیب و باورنکردنی علیه لیونل مسی که در آن از او با عناوینی چون «موش فاضلاب» و «کوتوله هورمونی» یاد شده است. بارتومئو در اواسط فصل 2020-21 استعفا داد و سپس در مارس 2021 خوان لاپورتا به عنوان رئیس بارسلونا انتخاب شد. در پیام‌های فاش شده واتس‌اپ، اعضای هیئت مدیره نیز علیه خوان لاپورتا و جرارد پیکه صحبت کردند.

پونتی خطاب به بارتومئو نوشت: “بارتو، تو واقعا نمی توانی برای این موش فاضلاب کار خوبی کنی. باشگاه همه چیز را به او داد و در ازای آن او خود را وقف ایجاد دیکتاتوری نقل و انتقالات، تمدید و اسپانسرینگ قراردادها به نفع او کرد. من هرگز نتوانستم. این کار را انجام دهید، اما تمدید با پینتو، سوارز و جوردی آلبا یا کمیسیون تمدید فاتی (رودریگو مسی، کارگزار فاطی؟ بی سواد و قاچاقچی مواد مخدر) را نیز باید به رقم قرارداد مسی اضافه کرد.

تاریخ انتشار پیام های توهین آمیز علیه مسی به 31 ژانویه 2021 برمی گردد که ال موندو جزئیات قرارداد لیونل مسی با بارسلونا را منتشر کرد. افشاگری که گومز پونتی را عصبانی کرد و او در پیامی به بارتومئو بدترین کلمات را علیه مسی به کار برد. الفادی، مانند موش فاضلاب و کوتوله هورمونی، که از اعضای هیئت مدیره بارسا بسیار بعید و شگفت انگیز است.