افشین پیروانی: من هرگز به مردم مسجد سلیمان توهین نکردم

لیدر پرسپولیس به شایعات اخیر درباره داستانش واکنش نشان داد.

افشین پیروانی: من هرگز به مردم مسجد سلیمان توهین نکردم

افشین پیروانی درباره ماجرای خود خاطرنشان کرد: بعد از بازی و بعد از اظهارنظر طرفین متاسفانه یک نفر بی احترامی کرد و من هم در پاسخ به آن استوری را گذاشتم که عده ای به دنبال سوء استفاده و تحریک مردم مسجد سلیمانی و اهالی فوتبال بودند. . تاکید می کنم داستان من اصلا مربوط به تیم نفت مسجد سلیمان و هوادارانش نبود و پاسخی بود به اظهارات زشت فردی که به او پاسخ دادم.


سرویس خبر شماره: 1843729
23 سپتامبر 1401 در 6:33 ب.ظ
2.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

این یک واکنش به صحبت های یک نفر بود

سرمربی پرسپولیس در گفت وگویی که امروز داشتیم گفت: برخی شیطنت می کنند و این بسیار ناراحت کننده و شرم آور است، عده ای می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و قصد سوء استفاده از آن را دارند، در حالی که در این ماجرا به این موضوع اشاره نمی کنم. مردم، هواداران و تیم نفت مسجد سلیمان و من به خودم اجازه نمی دهم در مورد این عزیزان چیزی بگویم، مسجد سلیمان و مردم خوزستان را به خوبی می شناسند. خدای ناکرده هواداران و مردم هر شهری در کشور من این وصله ها نمی چسبد و متاسفم که عده ای با برنامه های خودشان سعی در تحریک فوتبالدوستان و اهالی مسجد سلیمان دارند.

وی در پاسخ به اظهارات مدیریت نفت در مورد مهاجری و مسجد سلیمان گفت: اول از همه از آنها به شدت گله دارم و باید تاکید کنم که نه برای این بازی، بلکه در زندگی ام یادم نمی آید که رفته باشم. داوران را ببینید اتاق تعویض لباس. این عادلانه نیست که به مردم اطلاع بدیم که یک دنبال کننده به رختکن داوران رفته است. همچنین به دلیل فاصله زیاد اهواز تا مسجد سلیمان روز قبل از بازی در مسجد سلیمان حضور نداشتم و این هم یکی دیگر از اظهارات نادرست مطرح شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، افشین پیروانی در گفت وگویی گفت: اخیراً در پی شایعات این شبهه ایجاد شد مبنی بر اینکه یکی از مریدان به مردم مسجد سلیمان توهین کرده است، همه ایران خانه من است و من هرگز جرأت نکرده ام. و خدای ناکرده به خودم اجازه نمی دهم.» توهین به تیم و هواداران. متاسفانه عده ای با اهداف ویژه می خواهند با بحث های دیگر مسائل فوتبال را کنار بگذارند که این کار بسیار زشت و بدی است.

پیروانی در پایان گفت: کسانی را که با طرح مسائل و ایجاد اغتشاش سعی در تحریک افکار عمومی دارند به خدا می سپارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی