اقدام عجیب بیرانوند برای کشتن احمدزاده


سرویس خبر شماره: 2018754
14 مه 1403 در 5:59 ق.ظ.
108

0نقطه نظر

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس برای اخراج هم تیمی سابق خود تلاش کرد.

اقدام عجیب بیرانوند برای کشتن احمدزاده

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که دیدار پرسپولیس و سپاهان دو تیم در صدر جدول رده بندی نیمه دوم بسیار فشرده و فشرده بود و گلی به ثمر نرسید، علیرضا بیرانوند سعی کرد تعادل را به هم بزند. با اخراج بازیکنی از تیم مقابل.
در دقیقه 60 بازی با ارسال رضا شخاری و سپس ضربه سر رامین رضاییان فرشاد احمدزاده و علیرضا بیرانوند به پرواز درآمدند که بیرو توپ را جمع کرد و برخورد دو بازیکن رخ داد.

این برخورد دقایقی پس از دریافت اخطار فرشاد احمدزاده رخ داد و دروازه بان ملی پوش سرخ ها با غلتاندن به زمین و نگه داشتن دست او را با آرنج در هوا نشان داد تا داور را متقاعد کند که به این بازیکن ضربه بزند. کارت زرد دوم حیدری از ابتدا تصمیم خود را گرفته بود.

در همان زمان احمدزاده خیلی سریع اعلام کرد که با بیرانوند ملاقات نکرده است اما کاملا مشخص بود که ترسیده است. با این حال احمدزاده در حالی صحنه را ترک کرد که مطمئن بود کارت زرد دوم را دریافت نمی کند و لبخند تلخی داشت که به تلاش بیرانوند برای اخراج او لبخند زد.

نکته جالب اینکه هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس پس از این برخورد به داور مسابقه اعتراض نکردند و بیرانوند پس از لحظاتی از جای خود بلند شد و به بازی ادامه داد.

با تماشای فیلم آهسته آن برخورد، مشخص بود که دست احمدزاده به کتف و حتی سر بیرانوند برخورد کرده است اما آنقدر جدی نبود که داور را متقاعد به جریمه شدن بازیکن سپاهان کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی