اقدام عجیب سرمربی لیگ برتری/ می خواهم به کشورم برگردم

لازم به ذکر است اردوی تراکتورسازی در آنتالیا ترکیه که از 29 آبان ماه آغاز شده بود، امروز – 2 آذرماه – به پایان رسید و اعضای تیم فردا به ایران بازخواهند گشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی پس از این اظهارات خطاب به قربان بردیف گفت: تصمیم مدیریت باشگاه در خصوص درخواست جدایی شما هر چه باشد، از طرف بازیکنان از شما و همکارانتان تشکر می کنم. شما برای تراکتورسازی و ما بازیکنان سخت کار کرده اید و روزهای خوبی را با شما سپری کرده ایم.

بردیف در پایان گفت: امیدوارم هیات مدیره و مدیریت باشگاه شرایط من را درک کنند و همچنین امیدوارم بتوانم در آینده به باشگاه تراکتورسازی کمک کنم.

وی افزود: حضورم در تراکتور باعث شد تا با اعضای تیم، هواداران و ملت ایران بیشتر آشنا شوم. الان با همه شما رابطه دوستانه و صمیمانه ای دارم که دستیابی به آن آسان نبود و پایانش هم آسان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بحث پولی در انتخاب تیم جدید مطرح نیست، خاطرنشان کرد: جدایی از تراکتور فقط به زور و با توجه به نیاز فوتبال روسیه و بر حسب وظیفه اخلاقی برای من اتفاق افتاد. من باید به این کشور برگردم.” از آقای زنوزی تشکر می کنم که به من پیشنهاد حضور در تراکتور را دادند و در این مدت علاوه بر حمایت، تمام امکانات و شرایط لازم را هم فراهم کردند.

قربان بردیف پس از بازی دوستانه با العداله عربستان به اعضای تیم گفت: در روزهای اخیر بحث بازگشت من به فوتبال روسیه مطرح شده و با ادامه طرف مقابل، مذاکرات بیشتر شده است. جدی است و در همین راستا امروز درخواست جدایی خود از تراکتور را به مدیریت باشگاه دادم.