اقدام میان هفته | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

صبح همگی بخیر.

در مورد نتیجه دیشب باید بگید که خوبه. به نظر می رسید که یونایتد قرار است هر سه امتیاز را از قبل بگیرد ضربه آزاد مسخره خوب مایکل اولیز قصر یک امتیاز در هنگام مرگ گرفت. چه مدت قبل از اینکه مطالب “اولیزه به آرسنال” را در رسانه های اجتماعی و غیره به هم بزنیم؟ اشتباه نکنید، او بازیکن بسیار خوبی است و فکر می‌کنم او در واقع به ما عمق واقعی می‌دهد، اما فکر می‌کنم اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که هر کسی که کار خوبی انجام می‌دهد و از راه دور به نظر می‌رسد مناسب است. قرار است به عنوان یک هدف بالقوه نقل و انتقالات صحبت شود. Olise چقدر واقع بینانه است؟ با 10 روز باقی مانده از پنجره، واقع گرایی شروع به ادغام با کمی وحشت می کند، اما من می گویم “نه خیلی”. آیا این یک جینکس معکوس است؟ قطعا نه.

او چند بار قبل از اینکه داور حتا به خود زحمت بدهد، روی یک نفر خطا می کند؟ من تخمین می زنم – و این بر اساس تاریخ گذشته است – حدود 634 خطا تا زمانی که داور بگوید “هی، چشمم به تو رسیده است.” 12 خطای دیگر و من ممکن است فکر کنم قبل از اینکه به شما اجازه دهم 60 حمله وحشیانه دیگر به مچ پای کسی حمله کنید، به شما اخطار بدهم، در این مرحله من چاره ای جز انجام دادن یک حرکت بالا نخواهم داشت که بدون شک کارت زرد صادر می شود. پس از 6 خطای دیگر از جمله زانو بالا رفتن که حریف را در مراقبت های ویژه قرار می دهد.

ما یکشنبه در خانه با منچستریونایتد بازی می کنیم، اما آنها شب گذشته مقابل کریستال پالاس در میانه هفته بودند. با توجه به اینکه ما یک هفته “رایگان” داریم و آنها بیش از 90 دقیقه بازی کردند، این برای ما مفید است. همانند کارت زرد دقیقه 80 کاسمیرو که به این معنی است که او برای بازی محروم خواهد شد. مرد سابق رئال مادرید در این فصل برای آنها بسیار خوب بوده است، و در حالی که او کنترل، مهارت، کیفیت و تجربه را به ارمغان می آورد، جایگزین احتمالی او – اسکات مک تومینای – مردم را بدون مجازات می کشاند. لگد زدن زیاد اینقدر لگد زدن بنابراین، اینقدر لگد زدن و بوت کردن پاها.

منچسترسیتی امشب در اتحاد به مصاف اسپرز می رود و بعد از اتفاقی که در دربی با آن گل آفساید پوچ رخ داد، آنها برای انتقام از میدان خارج خواهند شد. ناگفته نماند که اسپرز در فصل گذشته دو بار آنها را شکست داد، بنابراین شما اساساً می توانید روی خانه خود شرط بندی کنید که سیتی امشب آنها را نابود کند. در پایان این بازی، ارلینگ هالند بالای اجساد نیمه نفس‌کش اریک دایر، لنگلت و رومرو می‌ایستد و به تلاش‌های رقت‌انگیز آنها برای مکیدن هوا به ریه‌هایشان می‌خندد و از غارت چهار گل خود لذت می‌برد.

راستش من هم واقعا متوجه نمی شوم. بازی اورتون هنوز برنامه ریزی نشده است و این زمان خوبی برای انجام آن بود، اما به دلایلی اینطور نشد. من گمان می کنم که آقای دخیا باید این موضوع را با افرادی در Sky Sports و BT Sports که در نهایت تصمیم می گیرند این بازی ها برگزار شود، مطرح کند. فشار دادن آن در اواخر فصل، زمانی که ریسک‌ها حتی بیشتر می‌شود و فشار حتی بیشتر می‌شود، احتمالاً باعث می‌شود که یک تصمیم پخش خوب و رتبه‌بندی مناسب داشته باشیم، اما این به ما مربوط نیست. فکر می‌کنم اگر از میکل آرتتا می‌پرسیدید که آیا او در میانه هفته مقابل تیم اورتون که خیلی بد است، هوادارانش را به ساختن بنرهای اعتراضی سوق داده است یا خیر. مثل شعر مهدکودک بخوانید، او برای آن خوب بود.

این تاب و دوربرگردان، innit است. داوید دخیا از محرومیت بازیکن برزیلی ناراحت است و می گوید: من نمی فهمم چرا آرسنال بازی نمی کند همانطور که ما باید در همان هفته بازی کنیم و آنها بازی نمی کنند. حالا یکی از بهترین بازیکنانمان را از دست می دهیم. من نمی فهمم.»

او با خود فکر خواهد کرد: “HA HA!” (به نروژی “HAHA!”) و پس از آن، آنتونیو کونته که پس از یک نتیجه بد، تنها کسی است که جلوی دوربین ها می رود، دنیل لوی را به سمت خود می کشد. به کنفرانس مطبوعاتی او پس از بازی گوش دهید و بگویید: «اکنون، شما توضیح دهید که چرا ما اینقدر بد هستیم کازو فای، اسفیگاتو؟!»

دوستان خوبی داشته باشید، فردا با تعداد بیشتر و یک Arsecast جدید بازگردید.



https://arseblog.com/2023/01/midweek-action/ منبع:

این بدان معناست که برتری ما قبل از بازی روز یکشنبه یونایتد کاهش می یابد، اما همانطور که در این فصل بیش از یک بار نشان داده ایم، زمانی که فشار روی آن است، می توانیم پاسخ دهیم. البته زمان زیادی برای نگاه کردن به آن بازی در چند روز آینده وجود خواهد داشت. در حال حاضر، من می خواهم سگ ها را پیاده روی کنم.