السد مقر الضیل کجاست؟ (عکس)


سرویس خبر شماره: 1866496
04 فوریه 1401 @ 12:09pm |
3.3 هزار |

0نقطه نظر

قطر مدافع عنوان قهرمانی در لیگ ستارگان قطر وضعیت بدی دارد.

السد مقر الضیل کجاست؟  (عکس)

الدحیل از ابتدا بر روند بازی مسلط بود و سعی می کرد حملات خود را رهبری کند تا به دروازه الشمال برسد. تیمی که در دفاع با فشرده کردن خطوط و بستن فضاها بازی می کرد. در دقیقه 40 الدحیل به گل رسید اما خالد النبیت داور مسابقه گل معز علی را به دلیل آفساید با استفاده از فناوری ویدئو مردود اعلام کرد.

1794662
هرنان کرسپو سرمربی الدحیل امیدوار است با این تیم قهرمان لیگ ستارگان شود.

امشب از ساعت 19:30 الغرافه به مصاف الریان می رود و دو دیدار دیگر نیز برگزار می شود.

1794667
جدول لیگ ستارگان قطر با صدرنشینی الدحیل



مجله اخبار فوتبال خارجی

با این دو گل متوالی اولونگا، الدحیل به صدر جدول بازگشت. این تیم یک بر صفر از العربی پیش افتاد و در همان بازی 2 بر صفر مغلوب السد شد. نکته طنزآمیز این است که السد مدافع عنوان قهرمانی در رده پنجم جدول قرار گرفت.

این امر به این دلیل است که دو تیم مطرح لیگ قطر یعنی الریان و ام صلال در انتهای جدول قرار دارند و در صورت ادامه این روند ممکن است به لیگ یک قطر سقوط کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم الدحیل در دیداری که شب گذشته در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه برگزار شد، با دو گل بی پاسخ میشل اولونگا به پیروزی مهمی مقابل الشمال دست یافت. گل های این دیدار در هفته یازدهم لیگ ستارگان توسط میشل اولونگا در دقایق 61 و 68 به ثمر رسید و الدحیل با این پیروزی به امتیاز 23 رسید تا جایگاه خود را در صدر لیگ محکم کند و بالاتر از آن ایستاد. العربی.

در روز آخر الاهلی با حضور شجاع و کنعانی به مصاف المرخیا رفت و به مصاف این تیم رفت و این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید تا این تیم در رده چهارم قرار گیرد.