الشباب مشتری جدید مائورو ایکاردی است!

همچنین چند روز پیش از مونزا ایتالیا به عنوان یکی از سرسخت ترین مشتریان ایکاردی نام برده شد. تیمی که تحت مدیریت برلوسکونی و گالیانی است و امسال توانست به سری آ برود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این در حالی است که الشباب چند روز پیش گرژگورز کریچوویاک کاپیتان تیم ملی لهستان و کیم سون گیو مدافع شماره یک کره جنوبی را امضا کرده بود و به دنبال توافق با کیک ستین سرمربی سابق بارسلونا بودند، اما مذاکرات طرفین بدون نتیجه به پایان رسید

تیم فوتبال الشباب عربستان در حال برنامه ریزی برای جذب مائورو ایکاردی در بازار نقل و انتقالات تابستانی است.

رودی گالتی گزارشگر اسکای اسپورت در توئیتی نوشت: الشباب در حال مذاکره با پاری سن ژرمن برای جذب مائورو ایکاردی است. اولین تماس ها با اطرافیان این مهاجم هم اکنون آغاز شده است.

بخش ورزشی روزنامه العیوم عربستان با انتشار این خبر از مذاکرات الشباب و مهاجم آرژانتینی خبر داد تا مشخص شود خبر منتشر شده جدیتر از شایعه رسانه ای است.


سرویس خبر شماره: 1832955
20 تیر 1401 ساعت 08:26
3.7 هزار |

0نقطه نظر

ماموریت جذب مهاجم PSG با Over Banga

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن قصد دارد 11 بازیکن خود را برای فصل آینده ترک کند. افرادی مانند وینالدوم، مائورو ایکاردی، آندر هررا و غیره. در لیست فروش پاری سن ژرمن قرار دارند و حالا تیم ثروتمند عربستانی به فکر جذب ستاره آرژانتینی پاریسی است.

این روزنامه نگار مدعی شد هموطن این بازیکن قصد داشت او را متقاعد کند که به عربستان برود. گالتی در ادامه نوشت: اور بانگا بازیکن آرژانتینی الشباب در حال مذاکره با ایکاردی است تا او را متقاعد به پذیرش این پیشنهاد کند.