الهامی: از محمد نوازی عذرخواهی می کنم

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور نساجی در آسیا شرایط خاصی برای همکاری بیشتر وجود دارد، گفت: ما صحبتی نکرده ایم و این یک توافق دوجانبه است. این فقط بحث من و خواسته های من نیست و خواسته های باشگاه باید روشن باشد. بهتر است این سوال را از مدیریت باشگاه بپرسید. اگر بخواهند حرف بزنند و هرکسی شرایط خودش را دارد، اگر بخواهد با دیگری ادامه دهد آزادند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده قرارداد دارد یا خیر، گفت: من صحبتی نکرده ام.

او درباره مجروحان و محرومان نساجی روبروی مس توضیح داد: بیچاره ما آقای جانملکی است. نمی توانم در مورد مصدومیت صحبت کنم چون نمی دانم فردا کدام بازیکن می آید. اما قطعا بازیکنانی هستند که تمام تلاش خود را می کنند و این اشکالی ندارد.

الهامی درباره حواشی بازی نساجی و آلومینیوم و مسائلی که درباره صندلی اش مطرح شد، گفت: از صندلی اطلاعی ندارم اما باید یک جمله بگویم. به خاطر جمله ای که در مورد آقای نوازی گفتم جامعه فوتبال شوکه شد اما ای کاش سوالات خبرنگاران را هم پخش می کردند و فقط جمله آخر را نمی گفتند. این باعث ناراحتی و ناراحتی آقای نوازی شد. من خودم دستیار بودم و از جاهای پایین آقای نوازی شروع کردم و به اینجا رسیدم. محمد نوازی قطعا بازیکن بزرگی است و هیچکس در آن شک ندارد. او کاپیتان و ملی پوش استقلال است و هیچکس دوست ندارد محمد و جامعه فوتبال ناراحت و ناراحت شوند. این جملات خوب نیست، اما جمله ای که خبرنگار پرسید همین است که آقای نوازی گفتند و من جواب دادم.

مربی نساجی در پایان گفت: هر اتفاقی هم بیفتد وجدانم راحت است و همیشه شعارم این است که هر جا می روم جز رضایت مردم چیزی برایم مهم نیست. من چه در نساجی باشم و چه نباشم، همیشه دوست داشتم در نساجی موفق شوم و داشته ام و خواهم داشت. با تشکر از مردم شجاع مازندران و سراسر شمال کشور که واقعاً در دو سه بازی اخیر زحمات زیادی کشیده اند و ما را حمایت کردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الهامی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر جایگزینی امیر قلعه نویی به جای او در نساجی، گفت: قرارداد من یک ساله است و باشگاه حق دارد با نزدیکان صحبت کند و قرارداد امضا کند. حتی باشگاه هم اکنون می تواند من را ببخشد. این طبیعی است زیرا قرارداد من یک ساله است و باشگاه حق دارد با هرکسی صحبت کند. مشکلی نیست و این طبیعت فوتبال است. برای همه کسانی که می آیند آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: با تمام این تفاسیر اگر آقای نوازی ناراحت است عذرخواهی می کنم چون خانواده ایشان خانواده همه فوتبالیست ها هستند و نباید این عبارات رد و بدل شود. همانطور که دو ثانیه بعد از جملاتم گفتم، لطفا اگر محمد هم این جملات را گفت، جملات من را پخش نکنید، ای کاش پخش نمی کردند چون تحت فشار بودیم. محمد گران است و بر کسی پوشیده نیست که چقدر در فوتبال زحمت کشیده است. او قطعا مربی بزرگی خواهد بود و به محض شروع از پست پایین و دستیار نشان می دهد که حواسش به کار است و در آینده ای نزدیک به یک مربی خوب موفق تبدیل می شود. مرد باید شجاعت داشته باشد که اگر کسی از او عصبانی است عذرخواهی کند. همچنین از مسئولان و مدیران باشگاه اراک که از او حمایت کردند تشکر ویژه دارم. خیلی به موقع بود و نشان داد که هنوز شرایط برای حمایت از بازیکنان وجود دارد. باز هم از جامعه فوتبال و آقای نوازی عذرخواهی می کنم.


سرویس خبر شماره: 1823287 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 16:00 |
348 امتیاز خبر|

0نظرات

باشگاه حق دارد با هر مربی مذاکره کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی فردا در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است. ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی گفت: هر دو تیم شرایطی دارند که از نظر روحی، روانی و فنی در وضعیت خوبی قرار دارند. دو تیم همدیگر را می شناسند. مس رفسنجان تیم قابل احترام و بسیار خوبی است که بعد از چند هفته بدشانسی هفته گذشته به نتیجه بسیار خوبی دست یافت که به آنها انگیزه مضاعف می دهد. تیم ما هم تیم خوبی است و شرایط خیلی خوبی داریم. بعد از یک تورنمنت سخت جام حذفی و بعد از یک بازی سخت در اراک به این دیدار آمدیم. قطعا بازی سختی برای هر دو تیم است و هر تیمی که بتواند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کند، پیروز خواهد شد و برنده زمین خواهد بود.

سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان از محمد نوازی عذرخواهی خواهد کرد.

رئیس نساجی در پاسخ به این سوال که آیا جوایزی دریافت کرده اید یا خیر، گفت: هم برای فینال و هم برای قهرمانی جوایزی دریافت کردیم، اما نمی دانم که استاندار قول جایزه داده است.

وی افزود: این ادعاها دو طرفه است. چند تا آرزو دارم اما فعلا نمی توانم بگویم. ابتدا باید دید جایگاه باشگاه چیست و آیا این اتفاق می افتد یا خیر. من یک فلش بک برمی گردم. وقتی به یک سال و نیمی که در نساجی گذرانده ام نگاه می کنم، وجدانم راحت است زیرا احساس می کنم تمام کارهایی که باید انجام می دادم و کارهایی که باید انجام می دادم را با بازیکنان عزیزم انجام داده ام. طرفداران