الهامی: سعی می کنم امسال برنده نشوم!


سرویس خبر شماره: 1837965
آگوست 21, 1401 @ 11:19 ب.ظ
1.4K |

0نقطه نظر

خطاب به رحمتی: به ما دستور بده که غریبه هم داشته باشیم

سرمربی تیم هواداری صحبت های جالبی از خارجی های آلومینیوم اراک و مصاحبه فیروز کریمی می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا به آقای مهدی رحمتی تبریک می گویم چرا که ایشان این کار را انجام داده اند. یک تیم بسیار خوب تیم او به خصوص خارجی هایش مرا شگفت زده کردند، او نشان داد که مربی شایسته ای است. من فکر نمی کنم هیچ تیمی بیگانگان آلومینیومی داشته باشد. شاید غریبه تیم ما امروز کمی به ما حمله کرد. در 20 دقیقه اول بهتر بودیم و گل زدیم. تیم خیلی خوبی بود به آقا مهدی تبریک میگم.
وی ادامه داد: شروع ما خیلی خوب بود و گل زدیم، سپس نیمه اول متعادل بود. در نیمه دوم حریف خیلی خوب آماده شد و می خواست زود به گل برسد سپس با اشتیاق به فوتبال ادامه داد تا به گل رسید. در 20 دقیقه آخر حریف فشار زیادی وارد کرد، اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز ارزشمند را بگیریم و واقعا از بچه ها تشکر می کنم. دست تک تک آنها را می بوسم و از آنها تشکر می کنم. وقتی گل می زدیم، نیمکت مان بیشتر از بچه های داخل زمین خوشحال بود و این برای من یک امید است. به تیم خوب آلومینیوم تبریک می گویم. به نظر من امسال جایگاه آلومینیوم در جدول بسیار بهتر از سال گذشته خواهد بود.
سرمربی هواداران درباره تصمیم داور گفت: داور خوب بود. بازی صحنه خاصی نداشت و من از آقای کاظمی تقدیر می کنم. او خود را قاضی شایسته نشان داد. فکر می‌کنم او واجد شرایط کامل برای داوری بین‌المللی است.
الهامی درباره نحوه حفظ نتیجه و استفاده از اشتباهات حریف و حذف شدنش با این روش توضیح داد: تیم بسیار باکیفیتی داریم. کم کم داریم پیشرفت می کنیم. خوشحالم شاگردانم در تراکتورسازی و نساجی کارشان را تمام کرده اند و در هواداری هم همین طور است. هر چه خدا بخواهد می شود. توصیه آقای فیروز این بود که امسال جام را نبرد. من به او احترام می گذارم، او به خانواده ام خدمت نکرد. او روز گذشته چنین مصاحبه ای انجام داد و من سعی می کنم برنده نشوم!
وی افزود: بچه ها اراک، آقا مهدی و بقیه دوستان من هستند. آمدند ما را به تهران ببرند اما فکر نمی کردم اینقدر فشار بیاورند. یک بازی دوستانه با استقلال انجام دادیم. آنها واقعاً نیمی از ما را ندیده اند. با مهدی در مورد تیمی که به مریزاد پیوند خورده صحبت خواهم کرد. اگر مهدی را ببینم باید بپرسم خارجی هایش را از کجا آورده تا ما هم بیاوریم چون خیلی خوب بودند.
وی در خصوص عدم حضور مردم گفت: سال گذشته به بچه های اراک نگفتم شماره خانواده ام را دادند و تماس گرفتند. اراک در حال تبدیل شدن به یک قطب فوتبال است و باید آن را بپذیریم زیرا او ابزار حرفه ای بودن را دارد. تماشاگران او واقعا خوب هستند، هوادارانی که تیمشان به آزادی می بازد اما او را تشویق می کنند قابل احترام هستند. من بابت مزاحمتی که برای طرفداران آلومینیوم ایجاد شده عذرخواهی می کنم، زیرا چند نفر از آنها با من تماس گرفتند و گفتند آقای الهامی، ما چنین افرادی نیستیم. گفتم مردم شماره من را به آنها دادند اما تماس نگرفتند.
الهامی در پایان افزود: تا زمانی که مهدی به یک خارجی خوب دستور ندهد بازیکن جدیدی نخواهیم داشت!



مجله اخبار فوتبال داخلی