الهامی: یکی از سخت ترین بازی های فصل مقابل نفت است

الهامی در پایان درباره شرایط و بحث های شفاف سازی مالی گفت: الان فقط در مورد بازی صحبت می کنیم و بعد از بازی می توان خیلی صحبت کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ساکت الهامی درباره شرایط تیم هواداران افزود: قطعا تیم خوبی هستیم و روز به روز در حال پیشرفت هستیم. خوشحالم که با این بچه ها کار می کنیم و با هم جلو می رویم. ما گروه خیلی خوبی هستیم از رئیس باشگاه گرفته تا بقیه و همه به دنبال موفقیت تیم هستند و این برای من جای خوشحالی دارد. فردا امیدوارم در مرحله اول بازی خوبی باشد و بعد از آن تیمی که شایسته آن است سه امتیاز را بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1838985
اوت 27, 1401 @ 3:30 بعد از ظهر
358

0نقطه نظر

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: این تیم با همه همدلی دارد که باید تلاش کند و به نتیجه برسد.

الهامی درباره بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: اگر در مورد بازی صحبت کنم باید بگویم قطعا بازی سختی است. تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به نفرات بسیار خوبی که به خدمت گرفته و مربی بسیار توانمندی که رهبری این تیم را برعهده دارد بازی قبلی را با شایستگی به دست آورد. تیمی است که اگر جوانان 100 درصد انرژی خود را به کار نگیرند قطعا فردا برای ما سخت خواهد بود. باید تمرکز لازم را داشته باشیم و بدانیم که از بازی چه انتظاری داریم و کجا به این نتیجه می رسیم. به نظر من این بازی یکی از سخت ترین بازی های فصل ما خواهد بود زیرا مسائل زیادی پشت این بازی وجود دارد که می توان در مورد آنها صحبت کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی هوادار در ابتدای صحبت های خود گفت: ابتدا بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی می کنم. ترافیک واقعا سنگین بود و کار خیلی سختی است. ساعت 1 بعد از ظهر رفتم و حدود ساعت 2 صبح رسیدم و زیر قولم زدم. پنجشنبه و ترافیک. الان باید به تمرینات برگردم و به محل تمرین دیگری بروم و خیلی سخت است. اگر برای بهبود وضعیت تدابیری بیندیشند، خیلی خوب است و ما شرمنده شما نخواهیم شد.