الهلال به لطف بدل سیدحسین قهرمان عربستان شد

الوحده اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد. ضربه دیدنی آنسیلمو از دروازه الهلال خارج شد. در ادامه لوسیانو ویتو به این موقعیت پاسخ داد که ضربه سر این بازیکن با واکنش دیدنی منیر محمدی سنگربان الوحده به کرنر رفت.

در دقیقه 75 الوحده هم جلو رفت تا این افتضاح کامل شود. ابتدا ضربه عبدالکریم نور در نزدیکی خط دروازه به یاسر الشهرانی برخورد کرد و توپ برگشتی مقابل یحیی ناجی قرار گرفت و در حالی که دروازه تقریباً خالی مقابل او بود، ضربه این بازیکن با فرسودگی به بیرون رفت. پست گل عمودی

1874742

در دقایق پایانی نیمه اول الهلال تا جایی پیش رفت که دروازه حریف را باز کرد. حرکت تکنیکی میشائیل و عبور از سد چند مدافع الوحده با ضربه زمینی این بازیکن همراه بود که تیرک عمودی دروازه را لمس کرد و نیمه اول با برتری یک بر صفر الوحده به پایان رسید.

پس از آن این الوحده بود که حملاتی را روی دروازه الهلال ایجاد کرد و موفق به گلزنی شد. ضربه پای چپ عبدالکریم نور از فضای خالی مقابل علی البلیحی گذشت و از زاویه ای بسته وارد دروازه عبدالله المیوف شد تا الوحده اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

در دقیقه 95 الهلال با حرکت خوب میشائیل صاحب یک ضربه پنالتی شد. مصعب الجوایر بازیکن 19 ساله آبی های ریاض پشت آن توپ ایستاد اما ضربه زمینی او از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت تا شاگردان رامون دیاز یک موقعیت عالی را هدر دهند.به گل دوم رسیدند.


سرویس خبر شماره: 1937137
23 مه 1402 در 02:08
2.3K |

0نقطه نظر

در شب قدر و کرامات المیوف ۹+۹۰ دقیقه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال الهلال پس از شکست تلخ در فینال آسیا موفق شد با درخشش عبدالله المیوف دروازه بان خود، از سد تیم الوحده الوحده خوب عبور کند و عنوان قهرمانی جام حذفی عربستان را از آن خود کند. .

وقتی دو تیم در ضربات پنالتی 6-6 مساوی شدند، نوبت به پنالتی نهم رسید. هزا الغامدی پشت توپ برای الوحده ایستاد که عبدالله المیوف با واکنشی دیدنی توپ را قطع کرد. مدافع الهلال با الهام گرفتن تصمیم گرفت پشت پنالتی نهم بایستد. او در شبی که المیوف 3 پنالتی گرفت، موفق شد با ضربه ای دیدنی به پایش، پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

در نهایت این دیدار پس از 120 دقیقه با تساوی به پایان رسید و بازی در ضربات پنالتی به پایان رسید. ابتدا ژان داوید بوگال پشت پنالتی اول الوحده ایستاد که عبدالله المیوف به زیبایی آن را مهار کرد. پنالتی اول الهلال نیز از دست رفت و منیر آل محمدی توانست ضربه آندره کاریلو را مهار کند.

1874745

در نهایت الهلال در دقیقه نهم وقت اضافه به گل رسید. دقیقه 9+90 بود که پاس ناصر الدوساری در ابتدای بازی به علی البلیحی رسید و مدافع آبی های ریاض توانست با ضربه پای چپ دروازه الوحده را باز کند و بازی را به وقت اضافه بکشاند.

عبدالله بخاری موفق شد پنالتی دوم الوحده را به گل تبدیل کند اما اودیون ایگالو ضربه دوم الهلال را از دست داد و باز هم منیر آل محمدی دروازه بان مراکشی الوحده دست دومین بازیکن خارجی حریف را صدا زد. این بار نوبت درخشش دروازه بان الهلال بود و عبدالله المیوف توانست سومین پنالتی علا الحاجی را با پا مهار کند و صالح الشهری سومین پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد تا بازی با نتیجه 1-1 مساوی شود. سومین پنالتی

علاوه بر این، اسکار دوارته، فیصل فجر، یحیی ناجی، علی المکی و امیر کردی پنالتی های چهارم تا هشتم الوحده را به گل تبدیل کردند و مصعب الجوایر، عبدالله الحمدان، ناصر الدوساری، سعود عبدالحمید و جانگ هیون سو. پنالتی چهارم را به هشتمین پنالتی الهلال تبدیل کرد.

1874743

لازم به ذکر است که محمد بن سلمان، ولیعهد و نخست وزیر عربستان نیز در ورزشگاه حضور داشت و بازیکنان الهلال جام قهرمانی را از وی ربودند.

1874741



مجله اخبار فوتبال خارجی

به این ترتیب الهلال موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 بر سد الوحده غلبه کند و عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند تا شاگردان رامون دیاز این فصل را بدون قهرمانی و پس از تلخی به پایان نرسانند. شکست در فینال آسیا، جام را به پانتئون خود اضافه کنید.

1874746

الهلال در دقیقه 73 موفق به گلزنی شد. کرنر ویتو به علی البلیحی برخورد کرد و او توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما در حالی که توپ به زمین برگشته بود که کرنر ویتو به بیرون رفت، کمک داور گل را مردود اعلام کرد.

در شبی که الهلال در دقیقه 9+90 به تساوی رسید، با درخشش عبدالله المیوف دروازه بان خود، قهرمان جام حذفی عربستان شد.

الهلال به لطف بدل سیدحسین قهرمان عربستان شد