الیور کان: احساس می‌کردم تیم دیگری در زمین حضور دارد، نه بایرن

اما تلخی این تساوی برای بایرن بیش از آن چیزی است که امشب در آلیانتس با توجه به نتایج اخیر شاگردان یولیان ناگلزمن رخ داد. به نظر می رسد او و تیمش این پیروزی را فراموش کرده اند. شاگردان ناگلزمن چهار بازی متوالی را بدون برد پشت سر گذاشته اند.

1796089

بایرن قبل از جام جهانی اولین فصل فصل را با پیروزی مقابل شالکه به پایان رساند. بایرن در پایان جام جهانی فوتبال خود را در دیداری دوستانه مقابل سالزبورگ آغاز کرد و به تساوی رسید. هنگامی که بوندسلیگا از سر گرفته شد، آنها در برابر لایپزیگ با تساوی 1-1 متوقف شدند. بایرن سپس در خانه مقابل کلن بازی کرد و 1-1 متوقف شد و امشب نیز در آلیانز به تساوی 1-1 دیگر دست یافت.

الیور کان، سرمربی بایرن مونیخ پس از تساوی امشب مقابل فرانکفورت از عملکرد باواریایی ها انتقاد کرد.

الیور کان: احساس می‌کردم تیم دیگری در زمین حضور دارد، نه بایرن

با این برابری، اکنون رهبری باواریایی ها از سوی اتحادیه برلین به طور جدی تهدید می شود. دو تیم تا کنون 18 بازی انجام داده اند که بایرن با 37 امتیاز در صدر جدول و یونیون برلین با یک امتیاز عقب هستند.

الیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ پس از بازی امشب به خبرنگاران گفت: “نمی دانم چه بگویم، احساس کردم تیم دیگری در زمین حضور دارد، نه بایرن مونیخ. اما با همه اینها، ترجیح می دهم اگر ما” روزهای سختی را سپری می کنیم، الان زمان آن است، الان است و نه پایان فصل، اما شکی نیست که اگر به همین منوال ادامه دهیم، خیلی چیزها در خطر است، از این به بعد باید بیاییم به هوش باشیم و برای بازی با ماینتس در جام حذفی آماده شویم.”

1796112



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ امشب در هفته هجدهم بوندسلیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه 1-1 به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1867357
9 فوریه 1401 در 00:06 |
5.1 هزار |

4نقطه نظر