امانوئل پتی: این باشگاه انگلیسی برای نیمار خوب است


سرویس خبر شماره: 1939837
ژوئن 04, 1402 در 03:02 ب.ظ
5.7 هزار |

1نقطه نظر

به این ترتیب این احتمال وجود دارد که نیمار بازی در فرانسه را متوقف کند و راهی لیگ برتر انگلیس شود. امانوئل پتی معتقد است که ستاره 31 ساله می تواند به خوبی در آرسنال جا بیفتد و در لیگ برتر بازی کند.

پتی که سال ها برای آرسنال و تیم ملی فرانسه بازی کرد، گفت: “فکر می کنم نیمار برای هر باشگاه بزرگی خوب خواهد بود. دوست دارم او به آرسنال بیاید، او در آنجا هم کمک کننده خواهد بود. فکر می کنم او از سبک بازی آرسنال و فوتبال فنی آنها قدردانی خواهد کرد. همچنین، با توجه به تمام اتفاقاتی که برای آرسنال افتاد. او در پاری سن ژرمن و اشک هایی که در جام جهانی ریخت، فکر می کنم روحیه انتقام جویانه ای دارد و به همین دلیل از رفتن به آرسنال خوشحال خواهد شد.”

1879592

پتی همچنین از یک برزیلی دیگر صحبت کرد. او فکر می کند که وینیسیوس جونیور باید با وجود توهین های نژادپرستانه ای که شنیده است در رئال مادرید بماند. پتی که خود برای بارسلونا در اسپانیا بازی می کرد، گفت: “اگر من جای وینیسیوس جونیور بودم، اکنون به آرسنال نمی آمدم. او اکنون برای بزرگترین باشگاه جهان بازی می کند و در دو فصل گذشته عالی بوده است.” به یاد داشته باشید سه سال پیش او تحت فشار شدید انتقادات بود، حتی از سوی هم تیمی هایش. حالا او با شخصیتی عالی بازی می کند و کارش را به خوبی انجام می دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرسنال یکی از باشگاه هایی است که گفته می شود به نیمار علاقه مند است و امانوئل پتی معتقد است که ستاره برزیلی برای توپچی ها مناسب است.

امانوئل پتی: این باشگاه انگلیسی برای نیمار خوب است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آستانه فصل نقل و انتقالات تابستانی اخبار زیادی مبنی بر جدایی نیمار از پاری سن ژرمن به گوش می رسد. مطمئنا، ستاره برزیلی قرارداد بلندمدتی با پاریسی ها دارد، اما در فصلی دیگر که مصدومیت داشت، هواداران به او روی آورده اند و او دیگر علاقه ای به بازی برای پاری سن ژرمن ندارد.