امباپه به دنبال شکستن طلسم در لیگ فرانسه است

اما این دیدار برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن اهمیت بسیار ویژه ای دارد. اهمیت این مسابقه برای امباپه این است که او تاکنون نتوانسته دروازه لنس را باز کند. جالب اینجاست که لنس تنها تیم لیگ یک است که کیلیان تاکنون نتوانسته دروازه خود را باز کند.

1787211

پاری سن ژرمن امشب در حالی به مصاف لنس می رود که کیلیان امباپه بهترین گلزن جام جهانی قصد دارد به دوران گل نخوردن خود مقابل این تیم پایان دهد.

امباپه به دنبال شکستن طلسم در لیگ فرانسه است

کریستوف گوتیه سرمربی پاری سن ژرمن امشب انتظار زیادی از امباپه دارد. با توجه به اینکه لیونل مسی هنوز بعد از جام جهانی در حال استراحت است، او و کادر مربیگری اش امیدوارند که از امباپه خط حمله PSG را هدایت کنند. به جز مسی، ضلع دیگر مثلث طلایی این تیم یعنی نیمار نیز در بازی امشب غایب است. ستاره برزیلی در بازی قبلی تیمش مقابل استراسبورگ کارت قرمز گرفت و بازی امشب را از دست داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1862407
11 ژانویه 1401 @ 21:31
3.1 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن امشب در شهر لانس به مصاف تیم این شهر می رود تا هفدهمین بازی خود در فصل جدید لیگ 1 فرانسه را برگزار کند.

امباپه به عنوان بهترین گلزن قطر در جام جهانی وارد این دیدار می شود و انتظار می رود بیش از هر مهاجم دیگری گل بزند. کیلیان نه زمانی که پیراهن موناکو را پوشیده بود و نه زمانی که پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن می کرد، به لنس گل نزد.