امباپه: می خواهم بهترین گلزن تاریخ فرانسه باشم

امباپه پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت: همیشه می خواهم اول باشم. می دانم که هنوز راه زیادی در پیش دارم. همه ما می دانیم که تیری هانری کار بزرگی در این تیم انجام داده است و هیچ کس نمی تواند با او برابری کند، اما می دانم که می توانم این رکورد را بشکنم و زودتر از آنچه فکر می کنید این کار را انجام خواهم داد.
امباپه با وجود اینکه تنها 23 سال سن دارد، تاکنون 26 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است. هانری که با 51 گل رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ فوتبال فرانسه است، با وجود هم سن و سالی که با این مهاجم دارد، تنها 8 گل برای تیم فرانسه به ثمر رساند.پاری سن ژرمن.
این بازیکن در پنج بازی اخیری که برای دیدیه دشان انجام داده، 9 گل به ثمر رسانده و یکی از مهره های کلیدی این تیم در جام جهانی 2022 فرانسه است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانسه شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف آفریقای جنوبی رفت و موفق شد با نتیجه 5 بر صفر مقابل این تیم به برتری برسد.
کیلیان امباپه ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد در این بازی دو گل به ثمر برساند و همچنین یک پاس گل برای متئو گوندوزی ارسال کرد تا این بازیکن نقش مهمی در پیروزی فرانسه داشته باشد.
پس از به ثمر رساندن دو گل در آن بازی، این بازیکن گفت که امیدوار است خیلی زود به بهترین گلزن تاریخ فوتبال فرانسه تبدیل شود.


سرویس خبر شماره: 1817331 |
10 تیر 1401 14:09 |
660 امتیاز خبر|

0نظرات

کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه می خواهد جایگزین تیری آنری به عنوان بهترین گلزن این کشور شود.