امباپه: هواداران دیگر نمی توانند خوشحالی من را تحمل کنند


سرویس خبر شماره: 1821140 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 11:48 |
697 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های لیگ فرانسه شب گذشته میزبان لانس بود و با وجود تساوی یک بر یک مقابل این تیم، موفق شد قهرمانی خود را در این رقابت ها به ثبت برساند.
در جریان بازی، هواداران پی اس جی بار دیگر به بازیکنان اعتراض کردند و با فریاد و سوت سر و صدای زیادی به راه انداختند، علاوه بر این که در دقیقه 75 ورزشگاه را برای جشن و شادی مقابل پارک دو پرنس ترک کردند.
امباپه در واکنش به این اتفاق به خبرنگاران گفت: این فضا و این اتفاقات نمی تواند خوشحالی من را از بین ببرد. ما فداکاری های زیادی کرده ایم، هر روز تلاش کرده ایم و می خواهیم نام خود را در تاریخ ثبت کنیم. همیشه شرایط متفاوتی در یک فصل وجود دارد. این بخشی از اتفاق امروز بود و شخصاً بر من تأثیر نمی گذارد. من از این قهرمانی بسیار خوشحالم.»
وی با اشاره به خروج هواداران از ورزشگاه گفت: مردم باید خوشحال باشند که ما قهرمان شدیم. این واقعیت که تعداد کمی از مردم ورزشگاه را ترک کردند به این معنی نیست که آنها نماینده تمام هواداران PSG هستند. آنها فقط چند نفر بودند. ورزشگاه امشب پر بود و ما برای همه آنها بسیار خوشحال و قدردان هستیم. اگر باید با این اعتراضات پیامی فرستاد، همین است. الان یک ماه است که این پیام به باشگاه و بازیکنان رسیده است.»
این بازیکن فرانسوی در پاسخ به سوالی درباره آینده خود گفت: “هیچ چیز تغییر نکرده است و من دیگر چیزی برای گفتن ندارم. آیا این آخرین قهرمانی من در فرانسه بود؟ ابتدا باید مطمئن شویم که این تیم دوباره پیروز می شود، شاید “شاید بمانم و نخواهم شد. من الان از آن لذت می برم و این از هر چیزی مهمتر است. این پنجمین قهرمانی من است. “از این موضوع خوشحالم و به کارم ادامه می دهم زیرا هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن پس از برد شب گذشته در کنار زمین واکنش نشان داد.