امتیاز زنده: پرسپولیس – آلومینیوم

پرسپولیس با 35 امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر است و به دنبال کسب هر سه امتیاز این بازی و حفظ فاصله با سایر مدعیان لیگ است، هرچند کار سختی در پیش دارد.

آلومینیوم اراک
حسین پورحمیدی، سیدمهران موسوی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سیدمحمد احسن حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، امین جهانکوهن، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی.
مربی: سید مهدی رحمتی



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان یحیی گل محمدی پس از تحمل یک شکست سخت و پس از یک هفته جنجالی در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان مهدی رحمتی قرار گرفتند.

چهار شنبه
تاریخ: 12/11/1401
ساعت: 15:45
ورزشگاه آزادی
تیم داوری: مرتضی منصوریان – فرهاد مروجی – حسین ظهیری – عنایت قوچ کنلو

بازی خارج از خانه هر دو تیم تنها با یک گل میلاد سرلک به سود پرسپولیس به پایان رسید و باید دید در بازی امروز چه نتیجه ای به دست می آید.

پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال صغنیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شیخ دیابات، محمد عمری
سرمربی: یحیی گل محمدی

پرسپولیس پس از باخت جنجالی مقابل فولاد، این بار مقابل آلومینیوم اراک مقابل چشمان هواداران خود به میدان می رود.

امتیاز زنده: پرسپولیس - آلومینیوم

آلومینیوم هفته گذشته با نتیجه 3 بر یک مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید و با 24 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و یکی از سرسخت ترین حریفان قرار گرفت. اراکی ها در این فصل یکی از بهترین خطوط دفاعی را به نام خود ثبت کرده اند و رسیدن به هدف دشوار است.

◀️گزارش زنده جدال پرسپولیس و آلومینیوم را از این صفحه «مجله اخبار فوتبال» ببینید:


سرویس خبر شماره: 1868020
12 فوریه 1401 @ 15:47 |
2

0نقطه نظر

پرسپولیسی ها به دنبال جبران باخت جنجالی هستند