امری: آنها بهترین لیورپولی هستند که من می شناسم


سرویس خبر شماره: 1821550 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 18:24 |
383 امتیاز خبر|

0نظرات

با مدعی اصلی قهرمانی بازی می کنیم

ویارئال فردا شب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد میزبان لیورپول است. روی کاغذ، تیم یورگن کلوپ شانس بیشتری برای صعود دارد، اما ویارئال نیز نشان داده که تیم اصلا بسته نیست و پس از شکست یوونتوس و بایرن به دنبال ایجاد یک ناراحتی دیگر است.

اونای امری، سرمربی ویارئال، لیورپول را مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می داند.

“من طبیعتاً در نیمه نهایی زندگی می کنم. ما اینجا هستیم زیرا شایسته آن هستیم. اکنون باید رقابت کنیم و سعی کنیم رقیب بزرگی مانند لیورپول باشیم و پروژه آنها را ببریم، پروژه ای که آنها سال ها با یورگن کلوپ روی آن کار کرده اند.” .

حالا عامل غافلگیری دیگر کاهش یافته است. این یک شگفتی مهم در بازی مقابل یوونتوس بود. در دیدار با بایرن مونیخ نیز چنین مشکلی وجود داشت. دانستن خواسته های یک رقیب و استفاده از آن دانش برای غلبه بر آنها. در بازی فردا این اتفاق نمی افتد. هر تیمی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد قطعا شایسته آن است. لیورپول می داند که ما در یک تورنمنت اروپایی بزرگ بازی می کنیم زیرا توانستیم دو تیم بزرگ را حذف کنیم. آنها می دانند که کار آسانی نخواهد بود. طبیعی است که آنها احساس کنند قرار است صعود کنند، اما به ما احترام خواهند گذاشت.»

“اولین بازی من در اینجا یک بازی دوستانه مقابل والنسیا بود که در آن 2-1 شکست خوردیم. بعد از آن با آرسنال به اینجا آمدم و درست است که شکست خوردیم اما تجربیاتی داشتیم. این بهترین لیورپول نسبت به من است. می دانم، اما این کار را به ارمغان می آورد. ما انگیزه بیشتری برای شکست دادن آنها داریم، بعد از یوونتوس و بایرن مشکلات بیشتری داریم، می دانیم که باید در این بازی، نیمه نهایی لیگ قهرمانان، تمرکزمان را حفظ کنیم و می گوییم “ما در لیگ اصلی بازی می کنیم، اما می خواهیم خودمان باشیم و ادامه دهیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی