امیدوارم در این فصل بازیکن مهمی شوم/ خوشحالم که اولین گلم زده شد

ستاره کشورمان پس از پایان بازی به ESPN گفت: بازی خوبی انجام دادیم. هفته خوبی را در اتریش سپری کردیم و می خواستیم این هفته را به خوبی به پایان برسانیم. در نیمه اول خوش شانس بودیم که گل های بیشتری زدیم اما همین نتیجه نتیجه خوبی بود.

شب گذشته در اولین بازی تدارکاتی فاینورد، جهانبخش در ترکیب اصلی این تیم هلندی قرار گرفت و مقابل سالزبورگ اتریش بازی درخشانی انجام داد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان جوان ادامه دادند و ما پیروز شدیم. این هفته 2 برد به دست آوردیم که به نظرم خیلی خوب است.

ستاره کشورمان که فصل گذشته عملکرد چندان خوبی نداشت دلیل آن را توضیح داد و گفت: می دانم فصل گذشته به اندازه کافی خوب نبودم. انتظار بیشتری از خودم داشتم و الان باید جبران کنم. در برخی بازی ها خوب بودم، اما در کل عملکردم در حد انتظارم نبود. مصمم هستم امسال فصل بهتری داشته باشم، اعتماد به نفس بیشتری دارم و این هفته خوب تمرین کردم. من می خواهم این پیشرفت را ادامه دهم و امیدوارم در این فصل به بازیکن مهمی تبدیل شوم.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

جهانبخش در خصوص روند آماده سازی برای فصل جدید گفت: سال گذشته پیش فصل را از دست دادم اما الان از روز اول اینجا هستم که برایم خیلی مهم است. سعی می کنم همه چیز را از نو بسازم. بدیهی است که گلزنی در این دیدار اتفاق بسیار خوبی بود. خوشحالم که اولین گلم زده شد و امیدوارم این راه ادامه داشته باشد.

او یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند و فاینورد را مقابل نماینده اتریش برد.