امیدوارم زلاتان در میلان بماند

فصل آینده پنج یا شش تیم می توانند برای کسب اسکودتو رقابت کنند، اما ما نیز می خواهیم به موفقیت خود ادامه دهیم. ما 21 بازی در سه ماه قبل از وقفه طولانی برای جام جهانی انجام خواهیم داد. روند آماده سازی ما شروع شده و باید برای شروع لیگ در بهترین حالت ممکن باشیم.

استفانو پیولی گفت: ما باید سطح خود را برای فصل آینده بالا ببریم و می دانم که فشار و انتظارات بیشتر خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1832174
14 جولای 1401 ساعت 16:10
322 امتیاز خبر

2نقطه نظر

استفانو پیولی:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روسونری فصل گذشته فراتر از حد انتظار ظاهر شد و توانست پس از 11 سال عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را از آن خود کند. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان در ابتدای تمرین فصل جدید درباره شرایط این تیم در فصل تابستان و البته تمدید قرارداد با زلاتان، ستاره سوئدی صحبت کرد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان تاکید کرده تیمش باید مدعی قهرمانی در فصل آینده باشد.

جدایی فرانک کسه و آلسیو رومانیولی؟ خداحافظی گرمی با آنها داشتم. ما با این دو بازیکن ماجراجویی بسیار خوبی داشتیم و هر دو نقش مهمی داشتند. فرانک کیسی و آلسیو رومانیولی دو بازیکن بزرگ هستند و من برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم، زیرا آنها شایسته آن هستند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

احتمال تمدید قرارداد با زلاتان؟ شما می دانید که من در مورد زلاتان چه فکر می کنم. امروز صبح با او صحبت کردم، حال زلاتان خوب است و وضعیت رو به بهبود است. امیدوارم بتوانم دوباره با او کار کنم، زیرا زلاتان از هر نظر یک قهرمان واقعی است. او در حال مذاکره برای قرارداد جدید با باشگاه است و امیدوارم هر چه زودتر او را ببینم. به این ترتیب دو بازیکن قوی با ویژگی های متفاوت در خط حمله خواهیم داشت. این یک جنبه بسیار مهم در چنین قهرمانی تاکتیکی است، دیووک اوریگی نیز باهوش است و من از او انتظار زیادی دارم.