امید سورگی برای ملاقات با کریس


سرویس خبر شماره: 1982155
4 دسامبر 1402 در 04:42
250

0نقطه نظر

میلاد سرگی یکی از بازیکنان جوانی است که یحیی گل محمدی در این فصل به دنبال آن است و در لیست بازی برگشت مقابل النصر قرار خواهد گرفت.

امید سورگی برای ملاقات با کریس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این فصل علاوه بر محمد عمری در تیم نوجوانان پرسپولیس که در ترکیب اصلی یحیی گل محمدی در پرسپولیس حضور دارد، میلاد سرگی نیز دقایقی در ترکیب این تیم به دست آورد.
نکته جالب در مورد سورگی این است که او به غیر از اولین بازی مقابل النصر، در سه بازی آسیایی دیگر تیمش به میدان رفت.
سورگی که نامش در لیست بازی رفت مقابل النصر قرار داشت و در آن بازی با نیمکت نشینی متحمل شکست شد، در بازی مقابل الدحیل قطر در دقیقه 83 وارد زمین شد و در دقیقه 84 دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تاجیکستان.

1958146

این وینگر جوان در دقیقه 89 در بازی برگشت مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت و حالا امیدوار است گل محمدی در دیدار مقابل النصر ریاض دقایقی را به او اختصاص دهد که البته ارتباط مستقیمی با شرایط دارد. . از مسابقه و نتیجه
سرخی در دیدار حساس و مهم مقابل سپاهان که آخرین بازی رسمی سرخ ها قبل از بازی مقابل نصر بود، در آخرین لحظات به میدان رفت و با تلاش خود در آخرین لحظات می توانست گلزنی کند اما شهاب زاهدی در کمال تعجب. ، توپی که سورگی او به توپی زد که از بالای دروازه کوبیده شده بود فقط فرصت را از دست داد و اخراج شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی