امیرارسلان مطهری و خاطره بازی هفته یازدهم

امیرارسلان مطهری که تا قبل از بازی با هوادار در هفته یازدهم تنها 4 بازی برای استقلال انجام داده بود و در بازی با مس کرمان در هفته 3 فقط بخت بازی را داشت، در اولین تیم استقلال بازی بسیار کمی داشت. اما پس از هفته ها تمرین مستمر زیر نظر سرمربی استقلال، سرانجام به عنوان بازیکن اصلی فن گیم در دور اول در فهرست ترکیب قرار گرفت.

امیرارسلان مطهری که حالا یکی از اضلاع مهم مثلث حمله خطرناک استقلال است، در همان بازی یک پاس خوب برای محمد محبی انجام داد تا استقلال با همان گل تیم هواداران سرسخت را شکست دهد و سه امتیاز مهم را به دست آورد. نکته ها.

مطهری پس از بازی هواداران در بازی سوپرجام تک گل استقلال را در لیگ به ثمر رساند تا نشان دهد بازی هواداران تاثیر زیادی در عملکرد او در ترکیب اصلی استقلال داشته است.

مطهری یکی از 11 بازیکن اصلی استقلال در اکثر بازی های لیگ برتر و جام حذفی بود و به جرات می توان گفت خاطره خوش او از این تیم این است که توانست با این تیم تیم استقلال را در بین شاگردان ساپینتو فیکس کند.

لازم به ذکر است؛ امیر ارسلان مطهری این روزها با انگیزه زیادی در حال بازی و تمرین است تا به دیدار برگشت مقابل هواداران راه پیدا کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال