امیری: اختلاف ما با نصر زیاد نیست


سرویس خبر شماره: 1982271
4 دسامبر 1402 در 1:42 بعد از ظهر |
1.3K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

وحید امیری معتقد است پرسپولیس اگر با اعتماد به نفس مقابل النصر بازی کند می تواند نتیجه بگیرد.

امیری: اختلاف ما با نصر زیاد نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخ پوشان در ابتدا گفت: ممنون که امروز آمدی و همه چیز خوب است، خدایا شکرت. گذشته از این، هیچ زمانی نبوده است که مشکلی وجود نداشته باشد، اما بچه ها مصری باشند. و این چند روز تمرینات خیلی خوبی را دنبال کرده اند و روحیه خوبی دارد که بروند و کار خوبی انجام دهند.

او درباره تاخیر پرواز پرسپولیس به ریاض صحبت کرد. اگر زودتر می رفتیم می توانستیم کمی خود را با شرایط جوی وفق دهیم اما به نظر من اینها دلیل نیست چون ما مسئولیت داریم و آن نتیجه گیری از این مسابقه و کسب امتیاز از این مسابقه است. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

امیری درباره شانس های پرسپولیس در این دیدار گفت: وقتی با هم بازی کردیم، مسابقه واقعاً خوب پیش رفت، شرایط ما نابرابر بود. با توجه به شرایط تیم و جوی که شروع شده بود. ببینید تا زمانی که ما اخراج نشدیم، شرایط ما کاملاً برابر بود. یعنی موقعیت خیلی خاصی به تیم حریف ندادیم اما به نظر من اختلاف به حدی نیست که بخواهیم با ترس به مصاف تیم النصر برویم. مطمئن باشید اگر با همان اعتماد به نفس مقابل الدیل بازی کنیم، صددرصد نتیجه می گیریم.

امیری درباره مصدومیتش گفت: شرایط من متاسفانه از آنجایی که برای بازگشت به مسابقات کمی عجله داشتیم این مصدومیت بدتر شد و حقیقت این است که زمان مشخصی برای بازگشت من نگفتند. با قدرت و انگیزه سعی می کنیم هر چه سریعتر به مسابقات برگردیم. به نظر من پرسپولیس هیچ وقت به یک بازیکن تکیه نکرد و همیشه سعی کرده بهترین عملکرد را به لباس پوشان بدهد.

وی درباره بازی رسمی النصر مقابل پرسپولیس گفت: مطمئنا شرایط ریکاوری ما با آنها بسیار متفاوت است و مشکلات جزئی مانند توپ، زمین بازی و زمین تمرین روی ریکاوری بازیکنان تاثیر می گذارد. علاوه بر این، بسیاری از دستگاه های جدید روند بازیابی را سرعت می بخشند. اگر سه روز قبل از بازی النصر بازی می کردیم و سپس به عربستان می رفتیم، شاید در آن زمان برای ما خوب نباشد. به نظر من شرایط تیم خوب است و امیدوارم بتوانیم در این دیدار نتیجه خوبی بگیریم.

مجله اخبار فوتبال داخلی