امیری: نمی توانیم کسی را به زور در پرسپولیس نگه داریم

امیری در مورد رفتن لوکادیا گفت: پرسپولیس است و به زور نمی توانی کسی را نگه داری. هرکسی اینجا بازی می کند باید از تمام وجودش راضی و خوشحال باشد. همه بازیکنانی که اینجا هستند با تمام وجود تلاش می کنند تا پرچم این باشگاه را بالا نگه دارند و اگر بازیکنی رفت یا بخواهد برود او را مقصر نمی دانیم. دوست داشتیم بمانند اما وقتی شرایط را نداشتند نمی توانستیم بیشتر درگیر شویم. ما پرسپولیسی هستیم و باید برگردیم.

1786819


سرویس خبر شماره: 1862195
10 ژانویه 1401 @ 7:29 ب.ظ
44.7 هزار امتیاز خبر|

21نقطه نظر

ما دیگر در خروج لوکادیا دخالت نخواهیم کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وحید امیری بازوبند کاپیتانی پرسپولیس مقابل گل گهر درباره این بازی گفت: خدا را شکر بازی بسیار سختی بود اما با تلاش بازیکنان و تمرکزی که در این بازی داشتیم. در هفته توانستیم سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

امیری در پایان گفت: هنوز برای صحبت درباره قهرمانی زود است و باید بازی به بازی پیش برویم. این من نیست که بگویم تیم نیاز به تقویت دارد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص لوکادیا ادامه داد: من اصلا اطلاعی ندارم. من به نظر او احترام می گذارم. هرکسی که اینجا بازی می کند باید با عشق و با تمام وجود بازی کند و اگر ذهنش حتی کمی درگیر باشد نمی تواند به تیم ما کمک کند. الان هم که رفته برایش آرزوی موفقیت دارم. ما امروز هم نشان دادیم که پرسپولیس به بازیکن متکی نیست و باید هرکسی که بازی می کند تمام توانش را بدهد و خدا را شکر امروز این اتفاق افتاد و نتیجه ای را که باید در دو بازی آخر این بازی می گرفتیم، گرفتیم.

امیری می گوید هرکسی برای پرسپولیس بازی می کند باید تمام توانش را برای این تیم بگذارد.

امیری: نمی توانیم کسی را به زور در پرسپولیس نگه داریم