انتخابی غیرمنتظره برای هدایت تیم ملی ایران

مجله آ اس مدعی شد احتمال حضور پاکو خمس سرمربی 52 ساله تراکتورسازی روی نیمکت تیم ملی ایران وجود دارد.

انتخابی غیرمنتظره برای هدایت تیم ملی ایران

فدراسیون فوتبال ایران که این روزها در حال بررسی چند گزینه برای جانشینی کارلوس کی روش است، شرایط پاکو خمس را زیر نظر دارد و به نظر این سرمربی، او طرفداران زیادی در فدراسیون دارد تا مقام رهبری ایران را بپذیرند. . تیم ملی. زمانی که تراکتور در رده هفتم قرار داشت پاکو خمس به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و اکنون با 9 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس صدرنشین و 4 امتیاز با رده سوم و گل گهر تیمش را به رده پنجم برساند. می تواند فصل آینده تیمش را به لیگ قهرمانان آسیا برساند.

در گذشته، در سال 2017، او چمدان های خود را برای مکزیک بسته و هدایت آزول کروز را بر عهده داشت. او فصل گذشته برای احیا و نجات ایبیزا به میادین بازگشت و سپس با امضای قرارداد با تراکتورسازی راهی آسیا شد. پاکو خمس اکنون در 52 سالگی می تواند بعد از رایووالکانو، ایبیزا، کوردوبا، گرانادا، لاس پالماس، کروز آزول و کارتاخنا نیمکت نشینی تیم ایرانی را تجربه کند.

1796498

پاکو خامس در 6 بازی روی نیمکت تراکتورسازی 11 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را به دست آورده و در کارنامه او سه برد، دو تساوی و یک باخت به چشم می خورد. تراکتور با هدایت او چندی پیش مقابل گل گهر سوم به تساوی خوب دست یافت و در آخرین بازی با نمایشی درخشان 1-3 ذوب آهن را شکست داد. البته پاکو خامس پیش از این در خارج از اسپانیا سرمربی بوده است.


سرویس خبر شماره: 1867575
10 فوریه 1401 ساعت 10:20
2.5 هزار |

0نقطه نظر

نشریه اسپانیایی AS ادعا می کند:

به همین دلیل مجله AS مدعی شده است که نام پاکو خمس در میان گزینه های هدایت تیم ملی ایران قرار دارد و ممکن است به زودی این سمت را بر عهده بگیرد. به نظر می رسد فوتبالدوستان و تصمیم گیران ایرانی از سبک بازی تراکتورسازی و رشد تاکتیکی این تیم در هفته های اخیر شگفت زده شده اند و البته با هدایت این سرمربی اسپانیایی، تراکتورسازی توانسته به تراکتورسازی برسد. رتبه های برتر نمودار در این مدت.

1796495

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیش از دو ماه از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی می گذرد و هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص نیست. نشریه Matrah AS امروز در خبری مدعی شد پاکو خمس، سرمربی باتجربه تراکتورسازی می تواند به عنوان گزینه بعدی هدایت تیم ملی ایران معرفی شود. به گزارش این نشریه اسپانیایی، اعضای فدراسیون ایران معتقدند این سرمربی اسپانیایی سطح فوتبال این کشور را به میزان قابل توجهی بالا برده و می تواند نتایج خوبی روی نیمکت تیم ملی کسب کند.

البته با وجود ادعای نشریه AS، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد حداقل در کوتاه مدت از سرمربی ایرانی روی نیمکت جام ملت های آسیا استفاده کند و احتمال حضور پاکو خمس وجود ندارد. بسیار بالا . گزینه های مورد نظر فدراسیون در حال حاضر تیم هایی در لیگ برتر دارند و به همین دلیل می توان روند انتخاب سرمربی جدید را به پایان فصل فوتبال ایران موکول کرد. البته در بهمن 98 همه منتظر انتخاب سرمربی ایرانی بودند که دراگان اسکوچیچ به طور ناگهانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت و به هر حال در سال های اخیر شاهد تصمیم گیری های غیرمنتظره در فوتبال ایران بوده ایم. .



مجله اخبار فوتبال داخلی