انتخاب خوب: ستاره بارسلونا ایتالیا را رد کرد

اما مجله اسپورت در گزارشی مدعی شد که سرنوشت دیگری ممکن است برای این ستاره تکنیکی رقم بخورد و به رافینیا فرصت بازی در تیم ملی ایتالیا داده شود. این بازیکن به دلیل پدر ایتالیایی اش واجد شرایط حضور در تیم آتزوری بود، اما از بازی برای ایتالیا خودداری کرد زیرا رویای همیشگی اش پوشیدن پیراهن تیم ملی برزیل بود.

رافینیا مهاجم برزیلی بارسلونا شانس حضور در تیم ملی ایتالیا را رد کرد.

انتخاب خوب: ستاره بارسلونا ایتالیا را رد کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه ماه از شروع فصل جدید می گذرد، رافینیا نه تنها در ترکیب بارسلونا، بلکه برای تیم ملی برزیل نیز به مهاجمی ثابت و مهم تبدیل شده است. رافینیا پس از درخشش در چند فصل گذشته در تیم لیدز مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی از جمله چلسی قرار گرفت و در آستانه انتقال به این تیم قرار گرفت اما در نهایت این بارسلونا بود که توانست رافینیا را جذب کند. رافینیا که اخیراً 11 بازی ملی انجام داده و 5 گل به ثمر رسانده، قرار است در جام جهانی فوتبال در اواخر این ماه، بازیکن ثابت برزیل باشد.


سرویس خبر شماره: 1851571
نوامبر 11, 1401 @ 8:54 ب.ظ
5.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

رافینیا یکی از طرفداران سرسخت رونالدینیو، فوق ستاره برزیلی و سابق بارسلونا بود و همیشه دوست داشت راه این بازیکن تکنیکی و برزیلی را ادامه دهد و به همین دلیل پیشنهاد بازی در تیم ملی ایتالیا را رد کرد. . البته به نظر می رسد این تصمیم درست بوده است، زیرا بازیکنان برزیلی-ایتالیایی مانند جورجینیو، رافائل تولی و امرسون که لاجوردی را انتخاب کردند جام جهانی بعدی را از دست خواهند داد و احتمالا رافینیا به بازیکنانی مانند نیمار خواهد پیوست. د لا سلسائو از بازیکنان مهم جام جهانی قطر خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی